tv kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gotty

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2004
Ik heb eergisteren een TV kaart gekocht. Een kameraad van me heeft me gisteren geholpen met inzetten en nu probeer ik de zenders af te stemmen. Dat doe ik in het tab wat hieronder in het plaatje te zien is. Het is me gelukt om de "Auto Scan" te voltooien, maar dan wil ik de zenders netjes op de rij hebben staan zoals ik het wil. Maar wat ik ook probeer: Of ik nou kies voor "Cable"of "Antenna" en dán de "Auto Scan" te voltooien, het helpt niet. Ik probeer allerlei dingen uit, zoals dat "Preset" misschien de voorkeuzezender is of het afstemkanaal. "Channel Station" kan misschien het afstemkanaal zijn of de zelfgekozen zendernaam. Even dacht ik dat elke uitgevinkte zender niet te zien zou zijn in de tuner zodat je dan geen last hebt van sneeuwbeelden, maar van dat aanvink-vakje snap ik dus ook niets:( . Is er iemand die ervaring heeft met deze TV kaart? Want ik snap er helemaal niets van.

Verder Heb ik een Dell Dimension 8400. mijn systeem is Windows XP, en is voorzien van SP 2.

Groeten Gotty. Bij voorbaat heel erg veel dank voor de hulp!!!!!

Dit is het tab waar het om gaat: En omdat er allerlei namen op het doosje staan en ik geen duidelijk typenummer kan vinden, heb ik het doosje maar even ingescand.

Tab.JPG

doosje.jpg

Laatst bewerkt:
Hmmzz, begrijp ik het goed, je hebt wel al alle zenders gevonden alleen wil je ze nu op volgorde zetten (dus b.v. Ned1 op preset 1)

Vogens mij moet je dat doen door in het bovenste gedeelte het kanaal (channel) aan te klikken en dan vervolgens daaronder links op het 'dropdown' pijltje te klikken bij 'preset' in 'Channels editor' vervolgens kan je daar de voorkeuze vastleggen. Als ik het zo bekijk kan je daar ook de naam veranderen van CATV2 naar b.v. Nederland 2 bij 'Channel Station'

Hmmzz, begrijp ik het goed, je hebt wel al alle zenders gevonden alleen wil je ze nu op volgorde zetten (dus b.v. Ned1 op preset 1)

Vogens mij moet je dat doen door in het bovenste gedeelte het kanaal (channel) aan te klikken en dan vervolgens daaronder links op het 'dropdown' pijltje te klikken bij 'preset' in 'Channels editor' vervolgens kan je daar de voorkeuze vastleggen. Als ik het zo bekijk kan je daar ook de naam veranderen van CATV2 naar b.v. Nederland 2 bij 'Channel Station'

Dank voor je antwoordt ik kom hier later nog op terug:thumb:

Wat mij betreft kan hier een slotje op, ik ga er niet meer mee verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan