TV-Kaarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laurens1992

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2008
Dit is eigenlijk meer een vraagje (of meerde vraagjes :p) over TV-Kaarten en ik zou niet weten waar ik het anders moest posten :o Maar oke.

Vragen:
1. Ik wil een TV-Kaart in mijn computer doen, maar ik heb er ook al een XFX 8800GT in mijn computer, kan je deze allebei draaien?

2. Heeft iemand al ervaringen met TV-Kaarten en heeft hij een goede tip over wat voor TV-kaart aanbevolen is?

3. Als je een TV-kaart in je computer hebt zitten heb je dan ook een Scart aansluiting erop zodat je bijv. je xbox360 ofzo erop kan aansluiten? Of SVHS aansluiting (Rood-Wit-Geel Aansluiting)

4. En is het mogelijk om de 88GT voor de spellen te laten draaien en de TV-kaart voor de TV of wordt dit erg veel gepruts?

Ik hoop dat iemand hier deze vragen kan beantwoorden of 1 ervan :)

Alvast bedankt voor de hulp :thumb:

MvG, Laurens

Edit: Ik heb Windows Vista dus het zou wel handig zijn als de kaart compitabel met Vista zou zijn ;)

Laatst bewerkt:
1. Ik wil een TV-Kaart in mijn computer doen, maar ik heb er ook al een XFX 8800GT in mijn computer, kan je deze allebei draaien?
ja dat kan

2. Heeft iemand al ervaringen met TV-Kaarten en heeft hij een goede tip over wat voor TV-kaart aanbevolen is?
Dit is wel een mooie:Klik hier!

3. Als je een TV-kaart in je computer hebt zitten heb je dan ook een Scart aansluiting erop zodat je bijv. je xbox360 ofzo erop kan aansluiten? Of SVHS aansluiting (Rood-Wit-Geel Aansluiting)
nee wel rood wit en gele kabeltjes

4. En is het mogelijk om de 88GT voor de spellen te laten draaien en de TV-kaart voor de TV of wordt dit erg veel gepruts?

een tvkaart kun je volgens mij gebruiken om een tv kabel in te steken (analoog) en bijvoorbeld s-video, of svhs

in het rood staan de antwoorden

Laatst bewerkt:
Oke bedankt voor de het antwoord robincon :thumb:

Bij deze sluit ik mijn vraag, ik heb al genoeg informatie :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan