Tv kijken met PCI TV kaart ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tryer

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
Ik wil graag via mijn computer TV kijken , FM radio luisteren. In een folder zag ik een PCI TV kaart staan. Is dat de juiste hardware om dat te kunnen, dus TV coax kabel hierop aansluiten ? Is deze moeilijk te plaatsen ? Waar kan ik ervaringen lezen en eventueel een handleiding inzien ?

PCI kaartje is heel makkelijk te plaatsen. Alleen de software kan soms wat problemen geven. Ik heb nog een oude terratec TV kaart, en die werkt gewoon met Dscaler (is een gratis tv programma de je kunt downloaden)

Maar het kaartje plaatsen op zich dus, is geen enkel probleem.

kun je hiermee dan ALLE zenders bekijken? (dus ook zenders waar je eigenlijk geen abonnement op hebt??) bv canal+ ?

Waar moet ik opletten bij het kopen van een TV kaart ? Kan ik TV programma's opnemen met mijn interne dvd (re)writer ? Waar kan ik onfo vinden over tv-kaarten ?

Opnemen

De meeste TV kaarten kunnen ook opnemen.

Op dvd branden is different koek. Daar heb je een programma voor nodig.

Daar is een ruime keus in en het is niet eenvoudig daar in te adviseren. Hangt sterk af van wat je wilt.

Groet,

Eric.

Geplaatst door Greatchampion
kun je hiermee dan ALLE zenders bekijken? (dus ook zenders waar je eigenlijk geen abonnement op hebt??) bv canal+ ?

Je kan alle zenders bekijken die aangeboden worden op de kabel.Echter de gecodeerde programma's, zoals canal+, kan niet.

Volgens de laatste berichten, zouden er decodering prog's te verkrijgen zijn. Deze zijn dan natuurlijk ILLEGAAL. Even opzoeken ??? .

De huisregels verbieden mij hierover verdere uitleg te geven, wat ik zeer aprecieer.

Geplaatst door Greatchampion

Beeld is wel te decoderen, maar niet makkelijk. Kwaliteit vind ik ook niet om over naar huis te schrijven. Geluid is (nog)niet te decoderen. Tenminste, een half jaar geleden nog niet. Heb het daarna niet meer geprobeerd.

Hoe en wat mogen we inderdaad niet vertellen aangezien het illegale praktijken zijn die hier niet op het forum mogen.

@Vanzwam, dat is niet volgens de laatste berichten hoor:D , tenzij je het geluid bedoeld. Ik heb het al een aantal jaren geleden erop gehad.

Geplaatst door Tanja1968

@Vanzwam, dat is niet volgens de laatste berichten hoor:D , tenzij je het geluid bedoeld. Ik heb het al een aantal jaren geleden erop gehad.

Ik had dit ook, maar enkel op TV, beeld OK geluid Ok, tot ze een ander codering hadden ontworpen. Maar nu schijnt het,dat via dit prog. alles OK zou zijn. Wie weet het. Ken de naam van het progje nog niet. Maar ja???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan