TV kijken op je laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

aryan_s

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2002
Hallo,
Ik wil een laptop kopen en ik ben tot de volgende 2 gekomen:

Jewel Saffier 1500 jewel saffier 1500 info

en de Promedion D270s
Promedion D270s info

En ik was ff aan het rondkijken op internet en toen zag ik dit, de Hauppage WinTV USB, waarmee je TV kan kijken op je laptop! info hauppage WinTV usb

Ik heb dus ff gemailt naar enkele online winkels, maar geen antwoord gekregen...

Dus laat ik het hier maar proberen, mijn vragen:
1. Kan ik op beide laptops dat ding aansluiten ?
2. Kan ik alle zenders ermee ontvangen of alleen ned1, 2 en 3?

Ik ken dat ding verder niet, maar als je hem op usb aan kan sluiten lijkt het me dat hij op alle laptops past (als daar usb opzit tenminste, maar das volgens mij niet meer als normaal tegenwoordig). Je kan gewoon alle zenders ontvangen, omdat je hem gewoon op de tvkabel aansluit en daar ontvang je ook alle zenders

En weet je toevallig ook hoe het zit met geluid? Kan ik dat ook bij beide laptops aansluiten, want ik las ergens dat je een geluidskaart moest hebben..

En als je die TV beelden wilt ontvangen, moet je dan ergens een abonoment op nemen? Zoals bijvoorbeeld gewoon in de huiskamer casema of upc

Je moet gewoon hem aansluiten op kabel die je ook in huiskamer hebt, moet ff via een splitter opsplitsen.

Geluid hoeft geen probleem te zijn, neem aan dat je laptop ook een geluidskaart heeft want volgens mij hebben ze dat allemaal. Tenzij het een hele oude laptop is maar dan heeft hij ook geen usb denk ik. Dus dat zal wel meevallen

Geplaatst door Robbert1978
Je moet gewoon hem aansluiten op kabel die je ook in huiskamer hebt, moet ff via een splitter opsplitsen.

Aansluiten op de kabel? Is het niet zo dat ik je bijvoorbeeld in de auto of op een boot gewoon draadloos tv kan kijken?

Denk het niet, ik ken die kaart die jij wilt niet precies, maar ik heb een tvkaart voor mn gewone pc die sluit je gewoon aan op de tvkabel

De mobiele TV- en Teletext-Oplossing voor de PC en Notebook

Externe TV-Ontvanger
TV kijken in een venster
Teletext ontvangen
Plaatjes opslaan
AVI Bestanden aanmaken
USB-Technologie

Het product WinTV USB staat voor mobiliteit, flexibiliteit een eenvoudige installatie. Zoals de naam al zegt, kan deze externe TV ontvanger aan iedere PC of Notebook met een USB aansluiting aangesloten worden

Eenvoudige Installatie - Het is niet nodig te PC of Notebook open te maken. U stopt simpelweg de USB stekker in de USB aansluiting van de PC of Notebook. Hiermee bent u klaar om televisie te kijken in een vrij verschaalbaar venster op het computerscherm. De WinTV USB biedt tevens de mogelijkheid om tot 16 kanalen tegelijkertijd te bekijken.

op de site: duiveman

Er staat niks over dat je het moet aansluiten op de tv

Aansluitingen
TV Antenne-ingang 75 Ohm
USB kabel
Audio Line Out - 3,5 mm mini jack
Audio Line In - 3,5 mm mini jack
Composiet / Svideo Video ingang (combinatie)

TV-antenne dus. Blijkbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan