TV kijken op pc !!!! help !

Status
Niet open voor verdere reacties.

niqlaz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 dec 2009
Hallo,

ik heb een nieuwe laptop van Dell en zou graag eens die tv kaart testen
dat wou ik doen op windows media center (op vista), maar kan geen kanalen vinden
ik heb alle opties geprobeerd, zonder gids en mets gids, ...
altijd 0 kanalen. ik woon in belgie dus wij hebben thuis TV kabel, met andere woorden alle zenders. het is een tv kaart waar ik alleen de tv kabel hoefde in te steken.

dus ik dacht, het licht aan windows media center want had al op andere forums gekeken, en mensen hadden hetzelfde probleem, dus heb ik Powercinema gedownload, en ook daar heb ik het zelfde probleem. 0 kanalen gevonden ...

wat moet ik doen...,

dit is men tv kaar van dell : tv tuner (mlk base) : integrated dvb-t tv tuner and antenna

greatz

Welkom op Helpmij! :thumb:

Je hebt waarschijnlijk een buitenantenne nodig....
En met de kabel thuis gaat het niet werken, want dat is analoge tv... de dvb-t tuner is voor digitaal.....

Zie hier: http://www.digitaaltvkijken.be/dtv/nl/default.asp?WebpageId=10

oke, bedankt.

ik heb trouwens nog een vraag, een beetje over hetzelfde onderwerp,

ik heb AverTV USB2.0 lite geïnstalleerd op men pc (windows xp)
ik ben ee gamer dus zit ook vaak op TeamSpeak RC2 en elke keer als ik dat programma installeer kan ik niet meer praten op TS.
wat er ook veranderd is men , standaardapparaat van sound. die veranderd hij naar dat programma (AverTV). Als ik men Main programma open (SoundMAX) krijg ik de melding :

"SoundMAX is niet het standaard afspeel of opanem apperaat u kund deze toepassing gebruiken maar geen functies veranderen ...

Als u het standaardapparaat wilt veranderen,moet u het programma Multimedia op het confuguratiescherm uitvoeren om het nieuwe standaardapparaat te slecteren."

Als ik de Audio instellingen van AverTV open , is alles ingedrukt en kan ik niets veranderen, Aan wat kan dat liggen ? ( het geluid werkt trouwens perfect) het is alleen men micro, men micro werkt ook wat dat heb ik getest op soundMAX wizard, alleen niet op Teamspeak. wat ook heel vreemd is , is dat ik op teamspeak automatisch mic heb uitstaan...

wat ik trouwens vergeten te zeggen ben, is de volume regeling van AverTv regelt men main volume. maar dat konden jullie vast afleiden. en ik kan ook geen muziek luisteren :(

pls help me :)

grts

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan