Tv kijken op pc monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tomet12

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2011
Ik ben van plan om een Philips LCD monitor te kopen ik wil er mijn PlayStation3 op aansluiten en mijn pc (hp compaq dc7900 met een goede videokaart erin) maar ik wil er ook op tv kijken via kabel tv maar in de tv zit geen kabel tv ingang weet een van jullie mischien of ik een soort van vga stekker kan kopen waar een kabel van de tv in kan en heb ik dan wel of geen geluid en nog een vraag ik vraag me af als ik die tv heb en ik zet hem naast mijn pc monitor (als tweede beeldscherm) maakt het dan uit dat de resolutie heel anders is als mijn monitor want mijn pc monitor is vierkant en de tv niet (ik wil dus op de tv hetzelfde beeld tonen als op mijn pc)

Dat is inderdaad een mooie monitor met dezelfde ingangen als de monitor die ik eerst op ogen had ik ga zeker kijken of deze echt geschikt is maar als dat mijn keuze wordt zit ik nog met het probleem dat er geen kabel televisie in kan want dat is echt een mogelijkheid waar ik wel over wil beschikken

die zijn er ook hoor.
kijk hier maar eens.

Wat ik meer bedoel is een soort van kasje met een coax kabel input en audio en vga output zodat ik dat op elke monitor met vga input kan aansluiten

Laatst bewerkt:
ik heb er wel een paar gevonden maar de meeste waren of uit Amerika of ze hadden geen afstandsbediening om mee te zappen dus nu verandert de vraag eigenlijk naar waar kan ik een goede in Nederland kopen??

je zou dan ook een digitale ontvanger kunnen kopen van je kabelal aanbieder.
dan heb je alles bij de hand.

In het kastje dat ik aangeboden krijg zit geen vga aansluiting maar daar zijn genoeg oplossingen voor die ik zelf kan oplossen dan wordt het geluid ook helemaal geregeld de kabelontvanger is dus de oplossing (best simpel eigenlijk) bedankt voor uw hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan