Tv kijken op pc..

Status
Niet open voor verdere reacties.

boergamer

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hey
ik wil dus tv kijken op mn pc. maar ik heb schotel dus ook zon kastje met een kartje erin. ik kan nu ff geentv betalen daarom. Maar de aansluiting kan ik niet op mn computer vinden. Kan dat sowiezo wel?

alvast bedankt :D

denk je nou echt dat als er tv op je pc is met alle zenders (gratis) er nog steeds mensen zouden zijn die er voor zouden betalen?!

ik heb schotel dus daar staan alle zenders op. inplaats van de kabel in de tv doen hem dan in de computer doen, dat bedoel ik. dus ik heb al betaald voor het abbonement op dat kastje toch? Leek me dat dat wel zou kunnen want tv"s kunnen soms ook als computerscherm.

Het kan wel, als de PC een "capture card" heeft, dus een videoingang (veel PC's hebben wel video out, maar geen video in)

Ook kun je een los USB capture kastje aanschaffen...

De video uitgang van de schotelontvanger kun je daar dan op aansluiten....

Hallo,

ik heb dit gekocht en kan er perfect digitaal mee ontvangen (dbv-t uiteraard) en kan hem eveneens aansluiten op de kabel.
Ik weet nu niet of het werkt met een schotel omdat ik de specs er niet vanaf weet.
Misschien ben je al een eind op weg geholpen met dit.

dit usb stickje is poepsimpel in de omgang en overal mee te nemen omdat het zonder externe voeding werkt(vereist uiteraard usb2)

groetjes

Laatst bewerkt:
Maar hoe duur is zon capturekastje dan?
Want anders kan ik beter gewoon een TV kopen.

hallo,

zoals je ziet op de link ong.38 dollar omgerekend naar euro=28 euro, verzendkosten worden niet aangerekend maar duurt wel een 3-tal weken voor het in je bus valt.Maar het is de moeite waard!!!

groetjes

Maar ik weet nog niet eens of het werkt, dus ik wacht nog ff met het kopen ervan.

Maar toch bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan