Tv kijken op Samsung SyncMaster draadloos

Status
Niet open voor verdere reacties.

joeppoep12

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2010
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een tijdje een Samsung SyncMaster. Hij is vooral bedoeld om films op te kijken en voor spelcomputers. Maar nu wil ik toch graag ook nog tv er op kijken, want daar is een tv toch eigenlijk voor. Nu zit ik met het volgende probleem:
De tv bevind zich op zolder. Daar zie ik geen mogelijkheid om er een vaste draad naar toe te trekken. Er zit wel een usb ingang in de tv ik vroeg me af of dit mogelijkheden bied? De vraag is dan ook: "Kan ik met zo'n tv ontvanger die je in een laptop usb-ingang kunt stoppen ook beeld krijgen op mijn tv?" Als dit niet mogelijk is weet iemand dan een andere oplossing, het liefst zonder aan verdere abbonomenten vast te zitten.

Alvast bedankt,
Joep v/d Ven

Goedemiddag ondertussen, sorry voor late reactie.
Ik begrijp hier uit dat zo'n usbdongle niet werkt? en dit een ander oplossing is?
Zijn deze er ook in goedkopere uitvoering dat u weet?

Hoi,

Klopt volgens mij gaat usb dongle niet werken en hier een wat goedkopere.

Hoi !

USB-dongle van 20 euri's bij @Conrad bijv. werkt niet rechtstreeks op de USB-poort van 'n Samsung, althans het is mij nog niet gelukt.

Maar 'n KPN-digitenne-kastje werkt het geweldig ; ik heb van XS4all internet-TV, en heb er twee digitenne kastjes bij bedongen voor 4,00 eur's in de maand !

Greetz,

Harry.

Hoi !

USB-dongle van 20 euri's bij @Conrad bijv. werkt niet rechtstreeks op de USB-poort van 'n Samsung, althans het is mij nog niet gelukt.

Maar 'n KPN-digitenne-kastje werkt het geweldig ; ik heb van XS4all internet-TV, en heb er twee digitenne kastjes bij bedongen voor 4,00 eur's in de maand !

Greetz,

Harry.

Zoals in de vraag geschreven, ik heb liever geen abbonomenten. Toch dank voor de hulp, heeft u misschien nog andere manier?

Hoi,

Weet niet of het in bouwmarkt te koop is maar hier weer 20 euro goedkoper

Oke, Hartelijk dank. Welk zoekterm gebruikt u? Want ik kan het zelf niet vinden. Dat maakt het zoeken een stuk makkelijker

Hoi,

Ja op kabel trekken na is dit een oplossing zonder abonnement kosten.

Ja kabel is natuurlijk ideaal maar dat mag ik niet ziet er niet mooi uit naar boven lang de trap af. En ouders zijn bang dat ik teveel tv kijk (woon nog thuis).

Hoi !

Je kunt van mij wel 'n Digitenne-kastje incl. kaartje overnemen voor 'n zacht prijsje.....heb je geen abonnement nodig voorlopig.

Greetz,

Harry.

Hoi,

Je kan de kabel ook buiten door het raam gooien:d:d misschien is de optie van Harry nog wel wat.

Hahah die optie van raam klinkt wel oke, ga ik zeker overwegen. Hoe werkt dat met die soort kaarten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan