tv kijken ziggo mislukt, melding "ziggo stopt"

Status
Niet open voor verdere reacties.

geertje21

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
Hallo
zelf heb ik een goedkope tablet viewpia tablet tb-107 en daar heb ik de app van ziggo tv kijken op gezet en na een dagje uitzoeken hoe ik het werkend kreeg, is het me gelukt. Met de app Superuser en via info het vinkje plaatsen bij "temp unroot" ging de melding "ziggo stopt" weg en heb ik dus tv op mijn tablet. Zover dus geen probleem meer zou je zeggen. Maar broer ook een tablet en hetzefde probleem dus dat varkentje zou ik wel ff wassen. ook superuser op geinstaleerd maar daar kan ik het vinkje niet plaatsen, na 3 seconden gaat het vinkje gewoon weer weg, heb er alles weer afgehaald en opnieuww geinstaleerd, zelfs nog een superuserfixer er doorheen gehaald...dus, kan iemand vertellen hoe ik dat bij zijn tablet kan oplossen? hij heeft een tomtec atp 7659 met android 4.03
wacht met spanning op antwoord
Groeten Geertje

Is die tablet misschien geroot? Ik lees hier en daar dat de app niet op geroote apparaten werkt.

Ja dat heb ik natuurlijk ook allemaal gelezen, maar heb geen idee wat dat inhoud, ik weet wel dat het op die van mij werkte, dus zal ik een geroote hebben....maar ik kan nergens vinden hoe je dat moet zoeken en ik heb onze tabletten naast elkaar gezet en via instellingen kon ik niet iets anders ontdekken. Dus geen idee wat rooten betekend
groeten Geertje

Gezien je reactie denk ik niet dat de Tomtec tablet geroot is :). Rooten wil namelijk zeggen dat je zorgt dat je alle bestanden van je tablet kan wijzigen (ook de android bestanden) en kan bekijken. Maar het kan ook aan het programma van Ziggo liggen. Ik zal straks eens voor je kijken of het wel werkt op een 4.0.3 tablet hierzo.

Dus als ik het goed begrijp is die van mij geroot. en met dat programma zorg ik dat dat dus ongedaan word. Ik weet wel dat je de ziggo app door een diagnose kunt halen, en daar krijg je dan alles te zien of je aan alle eiden van Ziggo voldoet, zoals account e.d. en dat is allemaal goedgekeurd.

Weet je het zeker? Dat moet je dan wel zelf gedaan hebben, en dat kan je meestal niet met een programmaatje alleen doen. Wel kan je met een programma je root ongedaan maken.

alles is goedgekeurd door ziggo, hij heeft ook een goed abonnement bij ziggo, voor de rest weet ik niet wat je bedoeld met "weet je het zeker"Ik weet wel heel zeker dat die van mij "tempunroot"werkt, want als ik dat vinkje weer weghaal ( in superuser) dan krijg ik ook weer de melding "ziggo stopt"
Groletjes Geertje

Dat zeg ik, die van mij wel en die van mijn broer niet, die van mij werkt dat programma superuse en heb het vinkje neergezet bij tempunroot, bij die van mijn broer kan ik het vinkje niet bneerzetten in dat programma, dat betekend dus denk ik dat die van hem niet geroot is, maar hij krijgt wel dezelfde foutmelding "ziggo gestopt" net als ik die kreeg, voor ik hem onrootte
Groeten geertje

Mooi, dan begrijpen we elkaar.
Het kan zijn dat het programma niet werkt vanwege een bug. Volgens Ziggo is die ook nog niet de officiële uitgave, want er kunnen nog bugs inzitten.

Ik krijg de app hier ook niet geïnstalleerd, ik krijg de melding: "App is niet compatible met uw apparaat"

dat komt omdat je waarschijnlijk 2.2 android hebt, je moet 2.4 of hoger hebben, op mijn telefoon doet hij het ook niet omdat die ook 2.2 is, Mar de tablet is 4.0 en daar hort hij het wel op te doen

Het zijn beide android 4 tablets, maar het zal wel komen doordat ze geen officiële market hebben. Ik zal die patch eens doen en dan kijken...
Maar is er al een update voor de Ziggo app? Anders moet je die installeren, het zou kunnen helpen...

Bedankt en succes!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan