TV/Monitor combinatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arasazi

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2011
Beste,

Onlangs is het beeldscherm van mijn laptop (licht) beschadigd geraakt en die wil ik vervangen door een monitor, tegelijkertijd wil ik eigenlijk ook mijn oude tv vervangen. Mijn vraag, is er een soort combinatie mogelijk? En is het beter om een tv te kopen die tevens functioneert als monitor of vice versa?

Bij gebruik als monitor staat het scherm op ongeveer 30-40 cm, bij tv op 150 cm. Ik heb een kastje voor digitale tv met een HDMI uitgang. Bij voorkeur een grootte van 22 inch en een prijs zo laag mogelijk, maar niet veel hoger dan €200.

Tips?

Bvd!

Alstublieft. Iets meer dan 100 euro, is dat ook goed ;). Full HD, 250cd/m2, 300 000: 1, 5ms, 170° kijkhoek, 0,5 - 21,5W.

Succes!

Die is helaas niet meer te krijgen voor die prijs, maar 142 is op zich ook niet onredelijk.

Was vergeten erbij te vermelden dan ik ook graag een aansluiting wil voor mijn Gamecube, een AV input met de gele, rode en wit kabeltjes. Heb je dat alleen bij tv's?

Was vergeten erbij te vermelden dan ik ook graag een aansluiting wil voor mijn Gamecube, een AV input met de gele, rode en wit kabeltjes. Heb je dat alleen bij tv's?

Ja idd, dit soort aansluitingen vind je dus op normale tv's.

Optie 1

Optie 2

Wat betreft de aansluiting voor je Gamecube kan je een scartblok gebruiken waar je tulpstekkers op kunnen.
Je Gamcube kan dan via de scartaansluiting worden gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan