tv niet zichtbaar in net werk

Status
Niet open voor verdere reacties.

xoscane

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2009
volgens mijn philips tv kan ik middels tversity mijn tv aan mijn computer aan sluiten.
Nu zie ik idd mijn tv in router en kan deze ook pingen.
Op een of andere manier kan ik de tv niet bereiken en is hij ook niet zichtbaar in mijn netwerk. Nu vraagt ook mediaplayer iedere keer of ik netwerk wil delen. Deze staat gewoon aan dus moet het werken.
Niemand bij philips,tversity en miscrosoft kan mij helpen met dit probleem. Ik heb alle netwerk instellingen al gewijzigd maar niks help.
Wie heeft ervaring en wat moet ik aan of uitzetten om mijn tv zichtbaar te maken.

De firewall kan de boel blokkeren, en/of de service is niet goed geconfigureerd.....

Dit vond ik:

Start > Control Panel > Windows Firewall Settings/Security Settings > Exceptions Tab > Add Program > Search your TVersity directory for Mediaserver.exe

Right click My Computer > Manage > Services & Applications > Services

Find "TVersityMediaServer" and double-click to open Properties.

Click on "Log On" tab and change the login from Local System account to an account for the computer.

Click "Find Now" to make things quick and easy.

tv in netwerk

het eerste gedeelde heb ik al meerdere keren uit geprobreerd met het tweede gedeelte word ik niet veel wijzer.. snap niet wat je bedoeld met "right click My Computer > Manage > Services & Applications > Services"
sorry weet nog niet alles

Klik (1x links, 1x rechts) op het icoon "deze computer", klik op "beheren" > "services en applicaties" > services.... zoek hier de service "TVersityMediaServer" , klik op eigenschappen, klik op het "log-on" tabje, wijzig de login van " Local system account" naar "een account voor de computer"........

tv in hetwerk

dank je wel voor de tips ben overigens al wat verder met stap 2
maar geen idee hoe ik mijn pc moet versnellen hahahah
maar bedankt voor de tips hopelijk gaat het nu wel lukken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan