TV Online in Windows Media Center

Status
Niet open voor verdere reacties.

mfranken

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2007
Ik heb een HP Touchsmart computer met vista 64 bits. Daar zit een TV tuner in.
De uitzendingen krijg ik in Windows Media Center niet aan de gang.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

vr.gr. Marij

Heb ook een 64-bit machine van HP met Win Media Center en bij mij lukt dat zonder problemen.
Heb je in WMC bij instellingen het TV signaal ingesteld ?
Daarna starten via de optie LiveTV en de zenders kiezen.

Laatst bewerkt:
Bij TV signaal instellen staat geen keuze die voor mij van toepassing is. We hebben geen kabel of antenne. En de computer heeft geen contact met de schotel. Dus kan ik ook niet voor satelliet kiezen.
Maar vlg mij is dit ook niet nodig. We praten hier over TV Online. Dat betekent toch een internet verbinding? En die keuze staat er niet bij :confused:
Kan ik die op een of andere manier toevoegen? k heb hiervoor een ADSL verbinding.

vr.gr. Marij

Sorry. Ik zie nu dat ik niet vermeld heb dat het over TV Online gaat :o
De uitzendingen die als plaatje te zien zijn krijgen we niet aan de gang. Terwijl dat wel lukt wanneer ik die opzoek in Internet Explorer.

vr.gr.

We praten hier over TV Online. Dat betekent toch een internet verbinding? En die keuze staat er niet bij :confused:
vr.gr. Marij

TV Online heeft (bij mij althans) totaal niets te maken met Internet en is gewoon een verkeerde woordkeuze.
TV Online werkt enkel als ik mijn coaxkabel erop aansluit,of een andere bron via de coaxplug.

Dus je moet een bron in de TV kaart pluggen ,via instellingen alle zenders laten zoeken ,toevoegen en dan daarna via TV online bekijken als TV tuner (en ook aldus progs opnemen)
Ik denk dat deze situatie zoals die van jou zou moeten zijn

Kijk ook es even hier

Laatst bewerkt:
Ik weet dat ik met de TV tuner en een antenne enkele zenders op de computer kan ontvangen, nl ned1, ned2, ned3 en BNV. Met digitenne en een smartcard zelfs veel meer. Maar de zenders die in het media center bij TV Online staan genoemd zijn vlg mij geen echte TV zenders. Bijv. politiek24, journaal24, ned4, museum en nog 14 anderen. Dat zijn internetuitzendingen !?!

vr.gr.

politiek24, journaal24, ned4, museum en nog 14 anderen. Dat zijn internetuitzendingen !?!
vr.gr.

Ik krijg in mijn WMC géén Belgische internetuitzendingen te zien en moet verder dan ook passen betreffende dit topic ,bij mij is er geen optie voor internetTV in WMC te vinden en lukt TV kijken enkel via ingeplugde antenne,kabel,SAT zoals ook beschreven in die link van HP
TV kijken in WMC via internet is volgens mij niet mogelijk

Toch bedankt Eric voor je reacties.

In het media center staan wel URL's ingesteld voor die uitzendingen. Als ik dezelfde URL's intik in IE dan krijg ik de betreffende uitzending wel te zien !?!

Ik heb al enkele keren contact gehad met HP, maar dat heeft tot nu toe ook niets opgeleverd.

Vriendelijke groet
Marij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan