TV op de computer aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

IKbenikzeidegek

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2007
Ik ben bezig met mijn tv op mijn computer aan te sluiten zodat ik beeld van mijn computer op mijn tv kan zien. Ik heb in mijn tv een scart blok gedaan met een s-video aansluiting en dan met een kabel die op mijn video kaart z'n s-video aansluiting aangesloten. Mijn pc herkent de tv maar ik kan geen beeld op de tv krijgen. Ik zie dus niet de dingen van mijn computer op de televisie.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Heb je de tv op het juiste kanaal staan? meestal EXT1 ext2 of zoiets

Ik heb geen ext kanaal.
Ik heb:
- AV-1
- AV-2
- F-AV
- RGB
- SHVS

SHVS lijkt mij het logische kanaal voor dit maar ik zie ook daar geen beeld.

Aangezien je een scart gebruikt zal het AV1 of AV2 zijn (staat het misschien naast de scart aansluiting of in het boekje van de tv?)

daarnaast even controleren of in de beeldscherm eigenschappen van je pc de "2e monitor" wel aangestuurd word

plaats even het type videokaart dat je gebruikt, dan kunnen we wat gerichter zoeken

Het is gelukt ik heb nu beeld en het werkt perfect.
Ik zat in het ATI control panel te kijken maar wat ik moest doen was het bureaublad naar de tv uitbreiden, de tv als hoofdmonitor zetten en dan bij de monitor het vinkje met bureablas uitbreiden weghalen.
Bedankt voor je hulp.

ja ik ben net nieuw hier maar ik heb et zelfde als hem en bij mii doet ie et nie en weet nie wat voor video kaart ik heb duzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan