TV op je laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Ik heb in de zomer tv nodig op m'n laptop. Kent iemand dit systeem (zie bijlage) of kan ik een tv in card in m'n laptop zetten. de laptop moet ook nog aangeschaft worden en mag ongeveer 300,-- kosten. Ik wil graag de nederlandse zenders en een regio zender zie. Ik blijf in Nederland.
Of heeft iemand nog een ander idee om tv op de laptop te krijgen. Er is kabel antenne op de camping aanwezig.

Bijlagen

• TVlaptop.jpg
    TVlaptop.jpg
    68 KB · Weergaven: 52
Heb je internet daar? Heb je daar ook van Ziggo (@home) internet?
Danw eet ik de oplossing.
PS: Met die foto heb je alleen NEd 1 2 en 3 verder alleen de regionale omroep. Verde rmeot je betalen... dus, maar mijn manier is beter. Als je maar ziggo of @home hebt....

Ik moet een mobiel internet aanschaffen en weet nog niet wat. Waarschijnlijk een dongel van KPN omdat ik hiet thuis ook KPN heb.

Mag ik je e-mail dan kan ik je een prog sturen waar vrij wel veel zenders op staan. Ned 123
SBS 6 Veronica/Jetix Comedy Central/Nickelodeon RTL8 enz.

Ja dat mag, Alleen hoe kom jij aan mijn email adres zonder dat ie hier gepubliceerd wordt.
stuur jou email adres maar naar naar mijn priveberichten. Dat doe je door op mijn naam de gaan staan en voor prive bericht te kiezen.

Mag ik je e-mail dan kan ik je een prog sturen waar vrij wel veel zenders op staan. Ned 123
SBS 6 Veronica/Jetix Comedy Central/Nickelodeon RTL8 enz.

Waarom zet je dat programma niet in een,voor een ieder leesbare reactie in deze topic ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan