tv op pc probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert10

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
hallo

ik heb een geforce2 32mb met tv out...(pentium 3 384mhz windows 98)

ik wil nu de pc aansluiten op mijn tv...ik heb daar een kabel voor met 2 gele jack-pluggs......deze doe ik aan mijn 3d kaart..en in de tv.....nu krijg ik via dat kloon spul in configuratie wel beeld op mijn tv..(met geluid).....maar dat beeld is niet goed...ik krijg niet het volledige bureaublad in beelde.....linksboven tot linksonder is goed...maar de rechterkant ontbreekt.......ik zie bijvoorbeeld niet de knopjes van scherm sluiten, minimaliseren....
als ik via media player een film start, komt het beeld niet midden in beeld..maar helemaal bovenin....en wederom ontbreek de rechterkant..

ik heb al geprobeerd met apparaatinstellingen om het beeld te verschuiven..maar dit helpt niet...de rechterkant ontbreekt gewoon..hoe kan dit nou?

vr gr

Robert

zet je beeldscherm eens op 800/600

Hoi
Zet je beelscherminstellingen eens op 800 bij 600 en zie dan nog eens.
succes

he ja...ja nu heb ik wel het volledige scherm.....nu heb ik dan nog wel aan 4 zijden een zwarte rand....maar het scherm is tenminste compleet...

maar waarom kan het niet op 1024 dan???

denk

Hoi
Denk dat het gewoon de beste instellingen zijn voor je videokaart.
Kan het met een betere videokaart wel op 1024???
Ik moet hem ook gewoon op 800 bij 600 zetten en heb dan men volledige beeld.
En met een goede player "bs player "bijvoorbeeld kan ik alles aanpassen naar mijn persoonlijke wens zoals die zwarte randen enz.
In je installingen van je geforce kan je scherm ook nog aanpassen hoor.
Groeten en veel plezier :thumb:

hej
ik heb een dvd speler in mijn pc....maar als ik dat op tv ga kijken is het nog niet zo bijzonder...komt dit omdat die kabel met die jacks 60hz is???zo ja zijn deze er ook in 100hz te krijgen.??
of is een scart kabel al sneller...die heb ik namelijk ook wel

tja

hoi

Tja...Welke het beste is ?
Geen gedacht ik doe het gewoon met een scart op de video en ben zeer tevreden van kwaliteit.
Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan