Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gebruik windows 8, zou dat een probleem zijn dan?Persoonlijk heb ik slechte ervaring met USB TV sticks. Zorg er in elk geval voor dat je hem terug mag brengen als het niet werkt (bv via de webshop bestellen. Dan mag je hem altijd terugbrengen). Ik gebruik een dure kaart, maar dat is ook omdat die een Ziggo smartkaart accepteert. Verder staat er dat hij XP en Vista ondersteunt. Als hij geen Win 7 en of 8 ondersteunt, moet je zelf even afwegen of je dat nodig vindt.
Verder heb je het over een analoge aansluiting. Bedoel je daar de aansluiting op een antenne op het dak mee, of een kabel met analoge TV. Deze stick is nl bedoeld voor een antenne signaal van het dak.
Wikipedia: "DVB-T betekent Digital Video Broadcasting Terrestrial en is de open standaard voor uitzending van digitale video met behulp van zendmasten."
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.