Tv ophangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janneman12

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2010
Hallo,

Ik heb een nieuwe tv gekocht, maar nu zit de tv te dicht op de muur ivm. de kabels die tegen de muur aan komen.

De tv komt ongeveer 3 cm van de muur af.

Er is een mediaplayer op aangesloten die via een hdmi kabel aan de zijkant van de tv is aangesloten. Dat gaat goed. Dan heb ik een Wii die via een component kabel is aangesloten. Dat wil ook net niet. Dan heb ik nog een homecinema set die dmv een scartkabel is aangesloten op de tv. Dat past helemaal niet. Mijn tv heeft 1 hdmi aansluiting aan de zijkant en 2 aan de achterkant. Verder zit er op de achterkant een digital audioout (optical) aansluiting en een scart en component aansluiting.

Heeft iemand een idee hoe ik dit dmv andere kabels kan oplossen.

Bij voorbaat dank.

Mhh er zijn meer mogelijkheden. Ik heb deze draaibare beugel. De prijs is. :( Maar ik kan nagenoeg vanuit elke hoek kijken. Klikje

als de tv aan een beugen/steun hangt kun je er volgens mij net zo makkelijk houten balkjes tussen doen zodat de tv meer van de muur af hangt.

Ja oke. Kabels weggewerkt in verticale buis. Met die draaibare beugel. Andere kabels zie je niet als je het toestel naar achteren drukt.

Kabels weggewerkt.JPG

Laatst bewerkt:
Hallo Ja naar achteren, voren, links opzij en rechts opzij draaien. Deze is het de vergelijkbare. Ik heb een ander merk maar in principe is dit hetzelfde als bij mij. Klikje wel wat duur, maar ja als je jaren er mee kunt doen is het wel ideaal. Succes ermee he.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan