tv ou van fx5200

Status
Niet open voor verdere reacties.

sutton

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
332
ik heb een geforce fx 5200 dual head en wil dus op twee uitgangen tegelijk kijken (tv en monitor)
Dit omdat mijn pc op zolder staat en m`n tv beneden,ik wil dus een film op de pc starten en op m`n tv kijken.


m`n pc vindt de tv en ik kan overschakelen van tv naar monitor maar niet allebei tegelijk.
Ik kan dus m`n icoontjes en taakbalk verplaatsen van monitor 1 naar 2 (de tv dus)maar dan zie ik dus op die andere monitor alleen maar een blauw scherm.
als ik bijvoorbeeld een film start op de pc en dan overschakel zie ik dat beeld niet op de tv,alleen de icoontjes en taakbalk.

misschien een duister verhaal maar ik hoop dat iemand met dezelfde beeldkaart me op weg kan helpen.

Ik draai trouwens WIN ME.
 
Ik heb ook een fx 5200 echter niet hetzelfde probleem.
Je hebt dus wel je tv op de tv-out aangesloten ? en in de instellingen hety beeld op clone (kloon) gezet ?
 
tv out

de tv zit op de tv out aangesloten en ik krijg ook beeld op de tv.
ik wil echter de tv en monitor tegelijk bekijken zodat ik de film op de pc kan starten en dan op de tv kan bekijken.

misschien is het handig dat jij je setting even doorgeeft dan kan ik ze bij mij checken.

Wat doet dat "clone" eigenlijk?
 
Clone wil zeggen dat hij op beide devices (Monitor en TV) tegelijk hetzelfde beeld geeft, waarschijnlijk je probleem dus.
 
tv out

Ik kom ook regelmatig opmerkingen tegen over een "overlay"instelling,wat doet dat precies?
 
nog meer ellende

even wat anders,sinds ikvandaag bezig ben geweest met die video out krijg ik regelmatig een fout in explorer met als gevolg dat explorer wordt afgesloten.

waar kan dit nou weer aan liggen?
 
Weet je ook wegens welke fout ? Krijg je een foutcode ?
Wat doe je vlak voordat hij deze fout geeft ? Zit hier een patroon in ?
 
fout

ik ben dan met internet explorer aan t surfen,oorzaak onbekend.
 
Word je Explorer.exe afgesloten of je Internet explorer ?
 
explorer

er staat; iexplore heeft een fout veroorzaakt in<onbekend>
iexplore wordt nu afgesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan