tv out bij 6600GT van club3d

Status
Niet open voor verdere reacties.

skillet

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
op de 6600GT van club3d zit een tv-out uitgang maar die is niet standaard, in de doos van mijn videokaart krijg ik er een verleng dingetje bij (als je de zelfde kaart hebt weet je wel wat ik bedoel) om de s-video in de doen.

maar als ik nu mijn pc via dat ding aansluit op mijn tv dan krijg ik wel beeld maar de kleuren zijn dof weet iemand hoe dit komt en of het door dat rare verlengstukje komt?

ik heb al geprobeerd om de kleuren aan te passen maar schijnbaar lukt dat alleen maar bij mijn pc scherm en niet op de tv

bedankt voor mogelijke antwoorden

Kan zijn dat je TV niet geschikt is voor S-video. het ligt in ieder geval aan de TV instelling.

mijn tv is geschik voor s-video want ik heb verscheidene andere videokaarten gehad met dezelfde uitgang en daar werkte het prima, het is een nieuwe kaart dus aan de kaart kan het niet liggen, en de kabel heeft het ook altijd gedaan en er is niks mee gebeurd dus........

Je geeft zelf al aan dat de kabel en de TV goed zijn, blijft echt alleen maar de 'nieuwe' kaart over die dan niet goed is. Ik ga er dan wel van uit dat je de nieuwste driver geinstalleerd hebt.

yep kep de nieuwste driver hoor. 66.93 dacht ik

maar mijn tv beeldscherm neigt nog steeds naar zwart wit kleuren, je ziet maar een beetje kleur als ik mijn pc scherm deel met de tv.

Ik heb zelf ook dat probleem alleen met een andere kaart. Alles is gewoon goed er is niks kapot hoor.
Het is ergens een instellling wat verkeerd staat, met de oude nvidia drivers was het makkelijk tevinden maar kan het nu zelf ook niet vinden.

Als jij het wel voor elkaar gekregen heb dan mag je wel even zeggen hoe:)

Het heeft temaken met composite en svideo kan alleen niet vinden waar het staat.

Laatst bewerkt:
hee bedankt, nu weet ik in iedergeval wat er aan de hand is. ik heb zelf al een beetje lopen experimenteren met de instellingen van de kleur op de tv (die kan je aanpassen in dat nvieuw gedoe) en de kleuren zijn al iets beter maar nog niet helemaal top, dus ik ga nog ff stug verder :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan