tv out geeft geen beeld???

Status
Niet open voor verdere reacties.

clioke

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2002
ik heb een laptop die ik aan de tv wil aansluiten.

bij de instellingen van mijn grafische kaart zit nergens een setting om naar tv over te schakelen??
hij ken enkel men lcd schem van de laptop zelf.

ik heb een grafische kaart van intel "extreme graphics" 82845.

heb al een update gedaan, maar nog steeds niets?

bestaat er geen programma dat compatibel is met mijn kaart, waar ik iets mee kan forceren?

op de site van intel is het ook hopeloos. en hun helpdesk is me ook niet echt wat het moet zijn!

wie weet raad? bedankt

de laptop is een gericom hummer

Maar heb je ook tv-out op je grafische kaart? En, zo ja, heb je hem op de juiste manier verbonden met de tv?

ik zou het nogal onlogisch vinden dat ze standaard op m'n laptop een tv out steken en op de grafische kaart dan weer niet.

normaal heeft hij een tv out.

hij is aan de tv verbonden met een scart.

Dus dan heb je een verloop van de tv-out naar scart?

Als je bij geavanceerd instellingen van je beeldscherm, en dan bij het tabblad van je grafische kaart, en daar bij nView (als dat bij jou ook zo heet) geen TV hebt, is de boel niet goed aangesloten.

ik snap er geen bal meer van! waarom werken zulke dingen nu nooit eens van de 1e keer!!

ik heb enkel de keuze voor men laptopscherm!

ik heb nergens de keuze om tv aan te klikken.

heb al geprobeerd met een andere driver, maar doet ook niks!

ik heb idd een verloop van m'n tv out naar een scartje op m'n tv.

Geplaatst door Dick Borstlap
Als je bij geavanceerd instellingen van je beeldscherm, en dan bij het tabblad van je grafische kaart, en daar bij nView (als dat bij jou ook zo heet) geen TV hebt, is de boel niet goed aangesloten.
Je klikt dus rechts op het bureaublad, gaat naar Eigenschappen, dan Instellingen, dan Geavanceerd en dan naar het tabblad van je grafische kaart. Dáár moet je de TV-optie vinden. (Misschien even zoeken daar.)
Zo niet, dan is óf tv-out niet goed aangesloten, óf je hebt helemaal geen tv-out.
In wat voor connector plug je die verloopkabel in? Beschrijf die connector eens?

neen, die optie is er niet!

ziehier mijn kabel:

kscart48.jpg

groetjes

Als je wel tv-out hebt op je laptop en je hebt de boel aangesloten maar hebt geen tv optie, dan is er iets in de aansluiting niet goed.
Controleer de kabel en de pluggen, druk ze goed aan , ... ??

een tijdje terug kon ik het beeld van m'n laptop op dat van een externe monitor laten verschijnen via "dual display clone".

ik merk nu op dat dit ook niet meer lukt!

ik heb de indruk dat er iets met m'n driver mis is.
als ik hem eraf gooi, en ik zet er een oudere (originele ) versie op, krijg ik toch steeds weer die huidige nieuwere terug????:confused: :confused: :mad:

Hoe had je die externe monitor verbonden met je laptop?

Heb je hier gekeken hoe je de drivers moet updaten?

Laatst bewerkt:
Vergeet je ook niet dat in 99% van de gevallen de TV ook eerst aan moet staan voordat je de mogelijkheid krijgt om deze te activeren bij je beeldschermeigenschappen.

Met een programma als Everest. (Zie Google.)
Maar systeeminfo van Windows kun je eerst proberen.

Hoi,

Ik ben er n og steeds niet uit!

Zijn er mensen die nog wat hulp hebben?

bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan