TV-Out, Help!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yass
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Yass

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2003
Hey,

Ik heb een ASUS X56S Laptop met een Nvidia 9500M GS 512MB videokaart met een s-video uitgang. Nou wil graag mijn laptop om mijn tv aansluiten, hoe doe ik dit?

Ik heb het volgende kabeltje bijgeleverd gekregen:
31NSZWZQHAL._AA280_.jpg

Daarnaast heb ik ook deze kabel liggen:
http://www.incoelectronics.be/content/pc/big/scart-cinch-adaptor.jpg

Ik heb geprobeerd heb vie die kabel aan te sluiten maar ik kreeg geen beeld. Doe ik iets verkeerd? Of is er een andere manier?

Bij voorbaat dank!

Het meegeleverde kabeltje op de gele tulip van de scart aansluiten. TV op het kanaal van de scart aanzetten. Nu bij de innstellingen van je videokaart de Tv laten dedecteren.
(Met rechts op je bureaublad > eigenschappen > instellingen > geavanceerd > je videokaart.)

Hey, ik ben nu een stap verder(heb vista trouwens):

Ik zit in het nvidia configuratiescherm, de nieuwe dus niet de klassieke. Ik heb op Meerdere beeldschermen installeren geklikt en he nu ook beeld op mijn tv.

Nu is mijn vraag wat is het verschil tussen clone en dualview, als ik namelijk clone doe, zie ik op beide schermen hetzelfde maar wordt mijn laptopresolutie ook minder, en als ik dualview doe wordt mijn resolutie weer goed alleen zie ik op het beeldscherm blauw beeld(lijkt op het blauw van men bureaublad).
1. Hoe stel ik in dat mijn laptop resolutie normaal blijft met de clone optie?

2. Hoe krijg ik beeld op mijn tv met dualview?(bijv een film)

3. En als ik clone doe, dan zie ik maar een deel van mijn beeld op de tv? Hoe krijg ik alles te zien?

Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan