tv out met win me?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sutton

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Ik heb een diamond viper 2 z200 met tv out en die werkte prima onder windows 98.
ik ben overgegaan op win-ME en had ineens geen tv-out meer,savage had een andere driver maar dat werkte niet altijd geweldig.
ik heb nu m`n computer opnieuw geformatteerd en alles geinstalleerd en heb nu geen tv out meer,ook met de nieuwe driver.
Eerst had ik wel beeld op m`n tv maar alleen zwart wit,na wat geklooi met opnieuw drivers installeren heb ik helemaal niets meer.

heeft er iemand hier ooit zo iets gehad met een diamond viper en win-me of weet er een oplossing?

Heb je al geprobeerd om dezelfde drivers te gebruiken als in windows98 want die kun je ook gewoon gebruiken.

Waarom overgaan op windows ME, is nou niet bepaald de beste prestatie die Microsoft geleverd heeft, dan nog liever windows 98 se of windows XP

Dat vind ik onzin,ik heb heel lang met windows-me gewerkt en nog nooit echt problemen gehad.
Met alle windows versies is wel iets aan de hand.

ik heb er ook op gedraaid, kreeg telkens de melding "fout in explorer.exe, installeer windows op nieuw!"

en hoe in windows me ook installeerde, na een maandje of drie kwam die melding altijd terug!!

Terwijl ik met windows 98 of XP geen geen enkel probleem heb gehad

dat zeg ik,elke windows versie heeft wel wat,ook xp is niet zo lekker .
Wordt na verloop van tijd traag zeer traag.
heb je al eens in de map system32 gekeken,bij mij staat daar bijna 1 Gb aan dll's.

Zo heb ik een netwerkbrug erin zitten zo zo weer niet of een 1394 netwerkkaart en zo weer niet.
En ik heb een heel stabiel moederbord [beste uit de test] abit NF7-s versie 2.
En er zijn nog wel meer dingen.

Maar het gaat erom dat elke windows versie wel iets van fouten heeft.

daar geef ik je helemaal gelijk in, maar van elke windows opnieuw installeren wordt je niet vrolijk.......

@sutton: heb je alle windows updates gedraaid, kan ook een hoop problemen verhelpen

tv out

De discussie of win-me goed is of niet voegt niet veel toe aan mijn vraag om een oplossing denk ik.

Ik ben natuurlijk begonnen met de win98 driver,mijn beeldkaart werkte gewoon behalve de tv-out.
ik heb toen bij savage een andere driver gedownload en na deze meerdere keren geinstalleerd te hebben werkte de tv-out ineens.

nu heb ik dus pas m`n pc geformatteerd en alles opnieuw geinstalleerd,inclusief die savage driver en heb ik geen tv-out meer.

ik had dus gehoopt dat er meer mensen met zo`n diamond kaart waren die dit probleem hebben gehad en dus misschien een oplossing weten?

Misschien is de tv out functie stuk en datie het daarom maar af en toe doet.

tv-out

Ik denk dat ik weer maar eens voor de moeilijke optie kies...

En extra partitie op m`n schijf aanmaken en dan win-98 als tweede besturingssysteem ernaast installeren,als ik dan een film wil kijken moet maar overschakelen......

Mocht iemand echter een makkelijker oplossing weten,ik hou me aanbevolen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan