TV Out problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Santoro

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2003
Heej mensen,

Ik ben nieuw op dit handige forum.
Dus wou ik meteen effe een vraagie stellen.....

Ik heb problemen met me TV out...als ik bijvoorbeeld een spel ga spelen, dan gaat ie soms flikkeren(me TV)....dus dan word et effe zwart en dan gaat ie weer terug naar et spel.
En nog iets.....Er zitten ook vage lijnen op me beeld(TV)
een storing ofzo lijkt et wel.

Please help mij!

Nick

Allereerst welkom Nick.

Graag wat meer info, specificaties van je pc en videokaart, via welke kabel is de tv aangesloten?

Ik heb een:

Pentium 4 2.4Ghz
512 DDR RAM
Geforce 4 MX 440

En de TV heb ik aangesloten op een verlengstuk met 8 aansluitpunten(een stekkerdoos zeg maar)
En die verlengstuk gaat in 1 keer naar me stopcontact

Geplaatst door Santoro
En de TV heb ik aangesloten op een verlengstuk met 8 aansluitpunten(een stekkerdoos zeg maar)
En die verlengstuk gaat in 1 keer naar me stopcontact

Okee, maar hoe heb je de TV op de PC aangesloten? Met een s-video- of een composietkabel?

Met een S video kabeltje:

adapter2.jpg

Vragen:
-Heb je het met een bepaald spel of met meerdere?
-Flikkert het beeld ook als je hetzelfde spel op de pc monitor speelt?
-Hoelang is de kabel van je pc naar de tv?
-Als je een DVD afspeelt, heb je er dan ook last van?

- Ik heb het met meedere spellen.
- op de pc monitor werkt ie perfect zonder geflikker
- de kabel is zo`n 2 meter lang
- Ja

En hoe komt het dat ik van die lelijk lijnen in me beeld krijg....soort storing ofzo

JE zou kunnen beginnen met de nieuwste drivers te installeren te vinden bij nVidia.
Wat betreft de lijnen, dat zou inderdaad kunnen komen doordat de kabel langs een 220v kabel loopt of slechte contacten of gewoon een slechte kwaliteit kabel.

Ik heb de laatste driver al. en er is nog niks veranderd :(
Heb de kabel bij de Geforce kaart meegekregen dus zal denk ik niet slechte kwaliteit zijn.
Ik zal effe verder kijken wat er aan de hand is.

De instellingen voor de MX440 ken ik niet, misschien dat iemand anders je daar mee kan helpen.

Die zet je volgens mij in elke TV Out topic :D:D

Maar daar heb ik nog steeds niks aan....ik wil misschien nieuw S-Video kabeltje kopen want misschien is deze van slechte kwaliteit, maarja en als et niks helpt :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan