tv-out werkt ineens niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkys

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2008
Berichten
11
hey,

ik heb een windows vista computer met de nvidia driver van me videokaart alles geinstalleerd naar behoren. de tv out functie had het altijd gedaan. de controlpanel van nvidia geeft ineens de opties niet meer aan van clone/daulview of uitbreiding van het bureuablad. ook als je de optie force enable tv out aan hebt staan.

heeft iemand een idee waardoor dit komt

pc specs

intel qaudcore 2,4 ghz
2 gb ram
expert vision 7600gt 256mb sonic
 
hallo henkys

is het je wel gelukt dualview uberhaupt voor elkaar te krijgen?
ik heb het namelijk ook geprobeerd, ik heb een Nvidia Geforce 7500LE en als ik een kabel aansluit op mijn televisie en mijn monitor doet alleen mijn monitor het en is de dualview functie geblokkeerd. Ik heb ergens gelezen dat het met vista er moeilijk (of zelfs niet mogelijk) is dualview te installeren tenzij je 2 precies dezelfde videokaarten hebt. Ik hoop dat er iemand is die wel antwoord heeft op je vraag.. :thumb:
 
hallo henkys

is het je wel gelukt dualview uberhaupt voor elkaar te krijgen?
ik heb het namelijk ook geprobeerd, ik heb een Nvidia Geforce 7500LE en als ik een kabel aansluit op mijn televisie en mijn monitor doet alleen mijn monitor het en is de dualview functie geblokkeerd. Ik heb ergens gelezen dat het met vista er moeilijk (of zelfs niet mogelijk) is dualview te installeren tenzij je 2 precies dezelfde videokaarten hebt. Ik hoop dat er iemand is die wel antwoord heeft op je vraag.. :thumb:

clone of uitbreiding heeft het altijd gedaan. je hebt in de nvidia panel 3 opties als hij de tv vind.
single display
clone/daulview
uitbreiding bureaublad.

deze functies hebben het altijd gedaan, het doet het ineens niet meer.

ik had trouwens ook nog iets gevonden van. als je een super klein draadje in het s-video uitgang doet in pol 1 naar pol3 dat hij hem dan weer zou herkennen. ik heb geen zin om kortsluiting in me pc te krijgen. weet iemand of dit echt funkioneerd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Henkys,

Ik heb een soortgelijk probleem..

Mijn PC herkend mijn tv nu, maar hij geeft, wanneer ik in het configuratiescherm bezig ben, af en toe een flits beeld op mijn tv.
Dit doet hij alleen wanneer ik in de multiple display wizzard op previous druk....????

Jij gaf aan dat hij het vroeger bij jou wel deed....

Hoe heb je dat gedaan?

Groet.

Meir

PS heb een Nvidia geforce 8600 GT
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan