tv-out werkt niet meer op aart

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
dag

op mijn ati rage mobility agp werkt de tv-out niet meer deze heeft eerst wel gewerkt maar nu niet meer hij zegt dat hij niet is aangesloten de kabel werkt die is getest wat kan dit zijn?

echt plotseling doet hij het niet meer of....?
paar probeersels:
- Als hij door windows zelf gedetecteerd & installeerd is, verwijder hem ff uit apparaatbeheer en start opnieuw in hoop dat hij na opnieuwe installatie wel werkt
- Download de nieuwste drivers

Geplaatst door JPeetje
echt plotseling doet hij het niet meer of....?
paar probeersels:
- Als hij door windows zelf gedetecteerd & installeerd is, verwijder hem ff uit apparaatbeheer en start opnieuw in hoop dat hij na opnieuwe installatie wel werkt
- Download de nieuwste drivers

dus na format heb ik de drivers van de cd niet meer geinstaleerd dus kon je ook niet meer instellen of het via de tv ging dus en nu probeer ik het maar lukt nie :(

de nieuwste drivers zo ver ik gezien heb zijn de zelfde van op de cd en hij moet via de cd geinstalleerd worden voor samen met het beeldscherm te werken hij deedHij deed het voor format c: niet en heb weer geprobeert erna zonder andere software te instaleren maar nope's
mischien vind jij nieuwere drivers??
ge moogd de link er neergooien als je wilt

groetjes lefty999

hmmz sorry, kep niks kunnen vinden
kwam wel iets vaags tegen over ATI maar dat was een chat-programma :confused:

Geplaatst door JPeetje
hmmz sorry, kep niks kunnen vinden
kwam wel iets vaags tegen over ATI maar dat was een chat-programma :confused:

op driverguide.com heb ik er wel eentje gevonden maar dat is de zelfde als ik bij de kaart heb gekregen,maar ik heb geen andere versie windows ofzo opgezet dus kan het normaal daar niet aan liggen maar hij zegt gewoon dat hij niet aangesloten is dus....

dan moet softwarematig toch alles goed zijn???

kan je niet proberen de originele drivers vanop de cd te instaleren?
eerst drivers verwijderen in windows, dan rebooten en dan op vraag welke drivers de oude vanop cd proberen.

Jeroen

Geplaatst door held
kan je niet proberen de originele drivers vanop de cd te instaleren?
eerst drivers verwijderen in windows, dan rebooten en dan op vraag welke drivers de oude vanop cd proberen.

Jeroen

heb ik al eens geprobeert en na de format heb ik et nog eens geprobeert dus :s05

Geplaatst door lefty999

dus na format heb ik de drivers van de cd niet meer geinstaleerd dus kon je ook niet meer instellen of het via de tv ging dus en nu probeer ik het maar lukt nie :(
.......

dus toch maar wel eens proberen?

als hij vraagt of je nieuwere drivers wil overschrijven moet je ja zeggen..

Jeroen

Geplaatst door held
als hij vraagt of je nieuwere drivers wil overschrijven moet je ja zeggen..

Jeroen

heb ik dus ook al gedaan al voor de format c: en ook na de format maar nope's

maar hij zegt dat hij niet verbonden is dat viond ik gek maar heb de kabel getest en ook al met een andere kabel aangesloten en nope's

probeer eens een lagere resolutie in te stellen op je pc , en dan nogmaal kijken of je wel kan aansluiten

anders raad ik je aan de scart van je tv te laten nakijken

Geplaatst door held
probeer eens een lagere resolutie in te stellen op je pc , en dan nogmaal kijken of je wel kan aansluiten

anders raad ik je aan de scart van je tv te laten nakijken

de scart werkt want als ik mijn videorecorder er op aansluit werkt hij wel maar hoe bedoel je met lagere resolutie's? de grote van het scherm of 16 bit's?
en dan opernieuw opstarten dan zet hij de bits terug

zet je resolutie eens op 640*480
en op 16 bits kleuren. probeer dan nogmaals

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan