Tv out zwart beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

henrique33

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2005
Al maanden lang geniet ik van mijn TV out ATi Radeon 9600 256mb via mijn videorecorder kijk ik mijn zooi op mijn Tv.. nu ik sinds gister een Scart uitgang erbij heb gekregen (ps2 verkocht) dacht ik nou dan gooi ik mijn TV out scart van mijn video naar mijn TV..

maar nu doet ie niets meer.. zwart beeld.. ik heb wel geluid maar zie niets.. nieuwste drivers etc gedownload.. ander kabel.. niets......

Wat voor tv heb je? Panasonic? Ik kan kiezen voor AV en daarna kan ik nog kiezen tussen een rood, een blauw, een groen en een geel knopje (verschillende ingangen) Wanneer ik dan blauw kies (bij mij is dat m'n dvd-speler) moet ik er soms nog een keer op drukken wil het beeld goed zijn zonder strepen. Het lijkt dus een soort fijnafstemming ook al kan dat eigenlijk niet. Wellicht dien jij ook nog de goede ingang te kiezen.

daewoo

ik heb een daewoo breedbeeld.. ik heb de scart maar weer in de oude situatie gedaan maar dat helpt ook niets

het rare is .. nadat ik mijn videokaart en alle drivers heb verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd heb

dat die mijn tv dus niet herkend.. ik moet detectie van TV forceren klikken.. is dit misschien het probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan