Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door ijspeert
Beste Katja,
Heb je die drivers geprobeerd waarvan ik je de link al gegeven had??
Ik denk namelijk niet dat dat dezelfde "nieuwere drivers" van buffy zijn..
Groetjes,
Martin.
Die link werkt niet, levert een 404 op
Waaruit meen jij te kunnen concluderen op welke driversoftware ik doelde?
Geplaatst door ijspeert
Onder andere uit bovenstaande![]()
There's no word on performance or stability just yet.
Geplaatst door ijspeert
Blond zeker?? :thumb:
het begint een beetje op de chat te lijken hier![]()
Martin......
Blond dus.........Zou je even willen uitleggen wat je hiermee bedoelt?
Ja hoor..In ieder geval wordt er niemand mee geholpen
Wat was de vraag ook alweer??Ik stelde een hele normale vraag, die zelfs heel vanzelfsprekend was aangezien jij met geen mogelijkheid kunt weten op welke drivers ik doelde, en als je geen zin hebt die te beantwoorden doe dat dan gewoon niet - dat is altijd beter dan ***lige opmerkingen te gaan maken
Klopt, en nu heb jij ze ook.......We zijn niet allemaal zo 'slim' dat we obscure vroege bètaversies van Nvidia-drivers kunnen vinden.
Sorry hoor, maar ik vind deze antwoorden echt nérgens op slaan ...Geplaatst door ijspeert
Blond dus.........
Ja hoor..
Wat was de vraag ook alweer??
Klopt, en nu heb jij ze ook.......
Welterusten,
Martin.
Geplaatst door aaajeetee
Sorry hoor, maar ik vind deze antwoorden echt nérgens op slaan ...
We zijn niet allemaal zo intellectueel als jou, dus ook even wat "respect" voor je medemens!![]()
Geplaatst door buffy
Weet ik, maar dat van J. in 't Ven dus wel.
Wat jouw probleem betreft: dat had ik dus ook, met de nieuwere Nvidia driver lukte het klonen gewoonweg niet, welke instellingen ik ook probeerde. Ik ben toen dus de oudere drivers maar weer gaan gebruiken, zoals ik al aangaf. Nieuwer is niet altijd beter...
Geplaatst door vroemvroem
Dit heb ik dus ook, ik heb een Nvidia GeForce FX 5900 en mijn "kloon" is dus ook grijs..... en met de 53.03 versie van de nvidia site is helemaal de optie kloon weg...
Ik heb alles volgens mij goed aangesloten via S-Video kabels want ik kan wel OF op mijn tv kijken OF op mijn computer maar ik wil het graag klonen.
Zou het helpen om dus inderdaad de oudere software te downen, en waar? want op nvidia.com ken ik het niet vinden.
Bij voorbaat dank voor de hulp.
Jasper.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.