tv out

Status
Niet open voor verdere reacties.

christianne22

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
hoi ik heb een vraag en ik weet niet of ik hier goed zit maar hier komt ie toch..: ik heb op mijn pc geen tv out..
ik heb begrepen dat ik dat nodig heb als ik films via de pc op de tv wil kijken ik heb een intel celeron cpu 1300 mhz processor ,512 mb sdram geheugen en een sl-65kv2-ct socket 370 mainboard via 694t series en een via ac`97 audio controller (wdm geluidskaart..kan ik nu een tv out in mijn pc plaatsen of moet ik dan iets vervangen??? ik weet dit niet en ik ben benieuwd of dat dat kan:confused: :confused:

Geplaatst door christianne22
hoi ik heb een vraag en ik weet niet of ik hier goed zit maar hier komt ie toch..: ik heb op mijn pc geen tv out..
ik heb begrepen dat ik dat nodig heb als ik films via de pc op de tv wil kijken ik heb een intel celeron cpu 1300 mhz processor ,512 mb sdram geheugen en een sl-65kv2-ct socket 370 mainboard via 694t series en een via ac`97 audio controller (wdm geluidskaart..kan ik nu een tv out in mijn pc plaatsen of moet ik dan iets vervangen??? ik weet dit niet en ik ben benieuwd of dat dat kan:confused: :confused:

Je zult je grafische kaart moeten vervangen door een grafische kaart met tv-out.

Normaal zou dat op een videokaart zitten.
Wat voor videokaart heb je nu?

Dit is een onboard zowel geluid als video
Soltek SL-65KV2-CT, Via 694T, S370, Sound, ATX

dan heb je een video kaart nodig bijv een Radeon9200se met video uit +\- 50 euro of een
Radeon9200 ViVo video in en out +\- 85 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan