TV out

• Onderwerp starter Onderwerp starter jamba
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jamba

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Mijn laptop heeft een tv out aansluiting. Er zitten heel veel uitgangen op dat ding en volgens mij is er een een 7-pins s video uitgang.

Nu wil ik films vanaf mijn laptop rechtstreeks op mijn televisie kijken. De televisie heeft een ingang voor drie pluggen (rood, geel, blauw) en een scart aansluiting.

Nu dacht ik dat het simpel was: ik koop een kabel met de 7 pins s video uitgang en de drie pluggen aan de andere kant.

Sommige compu winkels geven aan dat dat niet kan of dat de kabel niet bestaat, ze hebben het in ieder geval niet.

Bestaat deze kabel en zo ja waar kan ik hem krijgen en gaat het vervolgens werken?

Zo niet hoe kan ik mijn laptop dan wel aansluiten op mijn tv zodat ik niet elke film weer op dvd hoef te branden?

dank, het is niet mogelijk om de drie kleuren ingangen te gebruiken? dat is nl makkelijker inpluggen gezien ze aan de voorkant van mijn televisie zitten

Heeft je tv de rood, geel en blauwe aansluitingen aan de voorzijde?? Zeker weten dat het geen rood,geel en wit is? Die kun je ook gebruiken i.p.v. de scart. Denk er dan wel om dat geel voor het video-signaal is en rood en wit voor audio (links,rechts).

je hebt gelijk het is wit.

Ik heb gezocht naar een kabel maar die kan ik niet vinden. Enig idee waar ik een dergelijke kabel kan krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan