tv problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mtcdevil

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2007
mijn tv heeft linksonderaan een rode vlek en als ik dan een dvd kijk
dan word de vlek groen:confused:
kan iemand mij helpen om dit op te losse of is gwn men tv voor een deel kapot??
greetz

Ja raster is voor een deel gemagnetiseerd, probeer hem met een zware luidprekermagneet, door snel er naar toe en er vanaf te bewegen, te demagnetiseren.

Zeker een halogeenlamp, met een trafo, of een zware luidpreker in de buurt gehad.

Of gewoon wachten, het verdwijnt vanzelf weer.

Staat je TV altijd op standby? Zet hem dan eens helemaal uit en weer aan.... Heb je de centrumspeaker van je surroundset ergens onder de tv staan? Of een dikke versterker [een versterker met een dikke [magnetisch veld veroorzakende] transformator]? De vlek wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een magnetisch veld links of midden onder de tv, daardoor verliest hij daar z'n "convergentie" na enige tijd [de drie kleuren vallen niet precies meer over elkaar]. De meeste moderne tv's "degaussen" [demagnetiseren] bij het inschakelen [van "uit", niet vanaf standby...]......

ja er staan 2 kleine tweeters voor langs elke kant en de rechter kant begint ook al rood uit te slagen links staan nog een subwoofer en onder de tv zeker 1000watt aan tweeters en sub-woofers ik zal ze eens verzette en tv uittrekken zien of het beter word

inderdaad ge hebt gelijk ik heb men bokse verplaatst en alles is weg heb nu trug zuiver beeld!

merci he:thumb: :D

Hoe kan ik mijn wachtwoord resetten?

Ik heb onlangs een LG televisie uit het buitenland aangeschaft en ik heb geen wachtwoord hiervan en vraag me af hoe ik dit er vanaf kan halen.
Iemand een oplossing?
Groetjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan