TV slaat op hol

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1276

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Goedendag, ik heb een vraag over mijn Samsung UE40D8000LCD tv die slaat soms diversen kerem op hol gaat alle zenders af en dan de radio zenders,het gebeurt spontaan als ik zit te kijken, wie kan mijn de storing hiervan vermelden en ik dat eventueel kan oplossen.

Haal de batterijen eens uit de afstandsbediening. Dan weet je of de AB of de TV de oorzaak is.

Bedankt voor je reactie, dat hebben we ook al gedaan en ook nieuwe batterijen er in gedaan, soms gaat hij een paar uur goed en dan ineens slaat hij op hol zomaar spontaan zonder ergens aan te komen.

Gebeurt dat dan iedere keer rond dezelfde tijd of is dat willekeurig?

Nee het gebeurt spontaan, hij is nu al weer een paar keet op hol geslagen , hij springt gewoon door alle zenders en gaat dan over in de radio zenders, we hebben ook al eens met de knoppen op de tv stop gezet maar dat werkte ook niet, nu staat hij op zender maar voor hoe lang.

Kun je de firmware nog...upgraden via het menu? Mss is het een bug?

Bedankt voor tot zover, ik zal morgen dit even na kijken en eventueel op de site van samung zoeken, ik durf er nu aan te komen, ze zit druk tv te kijken op haar programma's, dus morgen ga ik het uitzoeken en als het lukt/niet dan hoor je het wel.

Misschien gewoon even de goed bereikbare telefonische helpdesk van Samsung bellen?

Bij een aantal modellen kunnen ze de TV overnemen, zie handleiding.
Maar een update kun je zelf doen, ik doe het regelmatig (ca 2x per jaar).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan