tv tool?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bittert

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
145
hallo,
ik heb altijd een nvidia kaart gehad, daarbij gebruikte ik een programmatje tvtool zodat ik altijd mijn beeld over kon zetten naar de tv.
zelfs als deze niet aangesloten was.

nu heb ik en laptop met een ati radeon xpress 200m kaart en als alles aangesloten is geeft hij nog steeds aan dat de tv niet aangesloten is....
ia er miss een soort gelijk progje voor ATI?

alvast bedankt,

Thom
 
Haal eens de Omega drivers voor de ATI en xp op, daarmee kun je gewoon de TV aanzetten en de overlay inschakelen.
 
gedaan via de drivers werkt het nu :)

nu is het probleem dat de laptop zelf niet om wil schakelen als er geen signaal van de tv komt.
Met FN F3 kan ik normaal omschakelen van LCD naar LCD+TV maar dat doet hij dus niet:S

iemand n idee hoe dat op te lossen is?
 
Die schakelt ipp aan als je de s-videokabel erin drukt, maar helaas ook vaak alleen als deze aanzet in de weergave instellingen bij de eigenschappen van beeldscherm.
 
ja bij de weergave instellingen geeft ie nu niet meer aan dat de tv niet aangesloten is,
maar ik denk dat hier niet veel aan te doen is...
als ik een kabel leen van iemand anders een svideo kabel dan krijg ik wel een signaal maar alleen zwart wit beeld. als het signaal er eenmaal is en ik doe mijn eigen kabel erin met verloopstukje van svideo naar tulp dan krijg ik wel kleur beeld.
maarja als delaptop weer opnieuw opgestart wordt moet ik weer opnieuw alles doen dit schiet dus niet op.
eigenlijk heb ik geen zin om nieuwe kabels te halen maar ik denk tog dat op een of andere manier het problem daarin zit :S

bedankt

Thom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan