TV tuner/kaart werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjaal1

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2008
Beste mensen dit is mijn laatste poging.
Ben bijna een half jaar bezig geweest maar het werkt niet: me tv tuner
Ik heb een halfjaar geleden een nieuwe pc gekocht van acer hier zit een tv kaart in.
Dus ik alles aangesloten vind me pc geen kanalen in Windows Media Center dus heel lang bezig geweest met verschillende software maar nee. Dus hele pc weer leeggehaald en na een aantaldagen pc loos weer een nieuwe gehad. Weer alles gedaan maar nee.
Vista vind de kaart wel en lijkt verder geen problemen mee te hebben. Maar ik vind geen kanalen. Als het door dit forum niet lukt gooi ik maar de handdoek in de ring.
TVtuner: Hauppauge Win TV HVR-1200 (Model 71xxx, Hybrid DVB-T)

Hoi,

Al de drivers goed geinstalleerd zijn zou het moeten werken misschien wordt het tijd om deze even te bellen:
http://www.acer.nl/public/page11.do...aram=nl&ctx3=-1&ctx4=Nederland&crc=3290987788

Modag

Heb ik meer dan 3 uur (niet overdreven) in totaal mee aan de telefoon gezeten. Niemand kan me er mee helpen.
Terugsturen naar de fabriek maar dan ben ik 2 weken zonder pc en dat overleef ik niet. Ik zou nog mailtjes terug ondvangen van acer nooit meer wat van gehoord. Dus het heeft nu 3 maanden stil gelegen en toen dacht ik aan dit forum.

Hoi,

Ja soms gaat dat heel moeilijk met die fabrikanten .
Zit zomaar mee te denken hoor,heb je misschien nog een pc waar je de kaart in kan proberen of kan je met de winkel waar je hem gekocht hebt niet een dealtje maken dat je van hun een andere tv kaartje mag proberen. dan kom je misschien te weten waar het fout gaat.

Modag

Hoi,

Ja soms gaat dat heel moeilijk met die fabrikanten .
Zit zomaar mee te denken hoor,heb je misschien nog een pc waar je de kaart in kan proberen of kan je met de winkel waar je hem gekocht hebt niet een dealtje maken dat je van hun een andere tv kaartje mag proberen. dan kom je misschien te weten waar het fout gaat.

Modag

Ik maak me pc liever niet open en ik zou echt niet weten hoe dat dan allemaal zit.
Heb nog nooit iets gedaan met hardware.
en volgensmij zit dat ding op me moederbord.
En dat met de winkel gaat lastig worden want dat doet de Makro (groothandel) niet.
Zijn er geen programmatjes die het signaal testen ofzow???

Hoi..

Het signaal kan je testen door op die kabel een tv te zetten als die het wel doet dan is het signaal goed.

Neem aan dat je tenminste het tv signaal bedoeld?

Modag

Hoi..

Het signaal kan je testen door op die kabel een tv te zetten als die het wel doet dan is het signaal goed.

Neem aan dat je tenminste het tv signaal bedoeld?

Modag

Ja de tv werkt dan perfect maar ik bedoel dat mijn tuner het signaal herkend ofzow:confused:

GEWELDIG!!!! HIJ DOET HET!!!!
Ik ben zoooooo blij!!
Bedankt !!!
Dat dit meer als een half jaar heeft moeten duren! Echt geweldig!!!!
:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Hoi,

Dat is fijn om te horen succes ermee verder en veel kijk plezier.
En bewaar die driver goed.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan