TV-tuner kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Greg Wermuth

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Hallo lotgenoten, ik ben van plan zo'n tv tuner kaart aan te schaffen van b.v. Pinnacle. Hoe werkt zo'n kaart eigenlijk. Kaart inbouwen en dan tv kijken of niet. Geen kabel van centraal antennesysteem aansluiten of wel. de computer staat nl op mijn zoons kamer en ik had geen zin om de ca kabel door te trekken dus ik denk hup zo'n kaart erin. Heb ik het goed of niet? bedankt voor de reacties Greg

Je zult hem toch aan moeten sluiten op het tvkabelnetwerk anders is er natuurlijk geen tv te ontvangen!

Als je een tv kaart in de computer bouwt heb je toch echt nog wel een signaal kabel nodig. dat kan dus attenne zijn of de gewone Kabel aansluiting zoals ook in de tv gaat.

Alleen als je attene doet heb je alleen maar de zenders die vrij in de lucht zweven. (ned 1 2 3 en in de buurt van duitsland ook duitse zenders)

dus je hebt waarschijnlijk toch een kabel nodig :)

mvg

db

En ook een kabel voor je radio als deze beneden al is gesplitst :)

NL1, 2, 3 en enkele Duitse zenders is natuurlijk geen TV! Een beetje zoon moet tegenwoordig toch echt MTV hebben:p :D :rolleyes:

De kabel moet er echt in hoor anders krijg je never nooit beeld.
Wat wel kan is een viderecorder aansluiten op je kaart,dan kan je beneden opnemen en boven de band in de video stoppen en op je computer bekijken.
Wat ook leuk is van zo een kaart is dat je video banden naar je schijf kan kopieeren dat komt dan als een mpeg bestand op je schijf en die kan je dan weer op cd branden.

Het kan ook draadloos informeer maar eens bij een goede TV speciaalzaak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan