TV Versterker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jensvde

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2010
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een goede Tv versterker. Na de verbouwingen bij ons is het signaal op de aansluitingen aan de andere kant van het huis nogal slecht.

Ik heb eens rond gekeken en vond de volgende 2 apparaten:
De Hirschmann GHV41MX voor 100 euro of de König KN-PROAMP24 voor 40 euro.

Nu vraag ik me af, wat is het grote verschil tussen de Hirschmann en de König? Buiten de prijs dan. Ook is de Hirschmann bijna nergens nog leverbaar.

Ik heb al gebeld naar Telenet, zij zeggen dat het niet hun schuld is dat ik slecht signaal heb en dat ik
a) een versterken van hun merk moet aanschaffen (van dinh telecom, is niet te koop voor de consument moet via de installateur van telenet)
b) 85 euro verplaatsingskosten moet betalen
c) 25 euro per beginnend half uur.

Ik mag dus ook niet van Telenet er een gaan kopen bij hun, zij zeggen dat er per sé een installateur langs moet komen, al is het maar om hem aan u af te geven zonder hem te installeren. Dus via Telenet word het al noppens. Daarom wil ik er zelf een aankopen, dat is goedkoper en hoogstwaarschijnlijk sneller dan tegen wanneer die installateur kan langskomen.

Alvast bedankt!

Jens

Hirschmann is wel goed, König maakt niets zelf dus het kan goed uitpakken of niet, meeste komt uit China.

Had ooit ook een Hirschmann, die overleed en had toen een goedkope Dresco uit de bouwmarkt gehaald, die werkt ook prima, heb 'm nog.

Hallo

Het binnenkomende distributiesignaal van telenet is zo goed als altijd ruimschoots sterk genoeg (meestal zelfs te sterk , dat men verzwakkers moet monteren ...)

Ik gok dat er hier iets anders aan de hand is ....

Coaxkabel met te veel verlies , verkeerd gemonteerde stekkers , splitter met te veel verlies ???

Uiteraard voor ons koffiedik kijken , daar er geen info wordt gegeven hoe de opbouw van de installatie momenteel is ....

Peter

boeken en cd-rom/disk

Beste Jens,
Ik zou nog opgeven welke software en boeken er nog zijn tw:

PC/TCP for dos versie 2.1 nieuw boeken en disk
Microsoft off pro 27 disk
cd-rom Oracle 7 server
cd-rom Oracle 7 server enterprice ed
cd-rom Oracle 8 server
cd-rom Oracle 8 server enterprice ed
cd-rom Supportnote apr 97
cd-rom Supportnote aug 97
cd-rom Supportnote dec 97
cd-rom Supportnote 7 stuks
ARC-Server CHEYENNE boek en cd
cd-rom Microsoft transaction server dev. ed + key
cd-rom Microsoft SQL server dev. ed +key
cd-rom Microsoft Vis. Basic enterprice ed +key
cd-rom Microsoft Vis. Basic +key
cd-rom Microsoft Dev netwerk Libary
en diverse boeken
Mailcoach versie 2.0 voor 10 users
Microsoft Office boeken en instal disk
Microsoft WINDO NT serv pak 3 + OS en 3 instal disk
Microsoft WINDO NT serv pak versie 4.0
Microsoft WINDOW WORKS-suite 99
GHOST Enterprice 6.51
Daarnaast heb ik nog verschillende bakken met cd-rom en diskette met originele software waaronder bv Windows 95/98 etc.

Mocht je nog interesse hebben, dan graag even reageren dan kunnen we wellicht een afspraak maken dat je zelf kunt uitzoeken wat je hebben wil.
Er zijn geen kosten aan verbonden, maar een gift aan een goed is prima.

Met vriendelijke groet,
Gerard

Het bericht is bedoelt voor Jensvde en ik dacht dat dit van hem afkomt.
Ik probeer hem te bereiken, wilt u het bericht eventueel doorzenden naar hem, waarvoor dank

@post4me bedankt het bericht! Kan je me een mailtje sturen? Want priveberichten zijn enkel voor verenigingsleden dacht ik. jens@jensvde.be

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan