Tv werkt niet wanneer lampen aangaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

esan18

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2012
Beste forum leden,

Ik kan jullie hulp goed gebruiken!

Ik zit met het volgende:
Ik heb een nieuwe televisie gekocht en ook nieuwe lampen. Als de lampen uit zijn dan doet de televisie het gewoon. Maar als de lampen aan gaan dan stopt de televisie met werken? Ik heb interactieve televisie die met een netwerk werkt waarvoor ik een televisie netwerk verbindingsset heb en die weer is verbonden met de router. Wat moet ik doen om in de avond televisie te kijken met het licht aan?

Alvast bedankt!

Peter

Met lampen bedoel je gewoon huiskamerlampen?
Wat bedoel je precies met televisie netwerk verbindingsset?

Met lampen bedoel je gewoon huiskamerlampen?
Wat bedoel je precies met televisie netwerk verbindingsset?

Ja klopt huiskamerlampen.
En de verbindingsset dat is een kastje dat internet van mijn router naar de tv verstuurd. En het probleem doet zich aleen dus voor als die lampen aangaan.

Hoe is dat kastje aangesloten op de router en hoe is het kastje aangesloten op de TV?

Ik gok erop dat het e.e.a. via het lichtnet werkt? Alles zelf aangesloten of heeft een monteur van de provider het gedaan?
Lees dit eens even door.

Als je zelf hebt geïnstalleerd doe het dan nog eens opnieuw, heeft een monteur van de provider het gedaan, dan lijkt mij een 'goed' gesprek met de klantendienst van de provider érg noodzakelijk..............

Laatst bewerkt:
Hallo

" ... nieuwe lampen. Als de lampen ..."

Geen flauw idee over wat we hier precies spreken ... , maar deze veroorzaken dus blijkbaar storing.

Eventueel gemonteerde dimmer ... geschakelde voeding , of een spaarlamp ??? die deze storing veroorzaakt.

Mochten deze lampen een aarding vereisen ... , is deze ook korrekt aangesloten ??

Peter

Ik snap het wel, denk ik.

Ik heb hier huiskamerlampen die op een systeem van Elro (ik geloof dat het Elro is) zitten. Met een aan en uit kastje dus.

Als ik dan de tv over wil zetten op een ander kanaal, werkt dat niet. Pas als de lampen helemaal branden (het zijn van die energiedingen) dan pas kan mijn tv zappen met de afstandsbediening.
(het is overigens maar met 1 lamp, want doe ik die niet aan en de overige 2 lampen wel, dan werkt het gewoon))

Ik merk dat als ik de afstandsbediening van mijn tv hoger hou, dus wat meer in de lucht en goed richt naar de tv, dat het dan wel werkt.

Dus ik denk dat de TS dit ook heeft? De frequentie van de afstandsbediening van je huiskamerlampen werkt dan op de frequentie van de afstandsbediening van de tv.

Bedoel je dit niet, dan weet ik niet wat je bedoelt.

Laatst bewerkt:
Kennelijk vindt TS zijn probleem minder urgent dan ik (wij?) dachten, hij heeft sinds het posten nog niet teruggereageerd.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan