tv wisselt zelf van zender

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rami
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rami

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Ik heb een LG lcd. Na enige tijd gaat hij vanzelf zenders wisselen en blijft dit doen totdat de stekker uit het stopcontact wordt getrokken (springt dus van zender naar zender en blijft hangen in deze loop). Hij reageert dan niet meer op de afstandsbediening.

Als we na circa 5 min. de stroom weer weer inschakelen dot hij het (tijdelijk) weer goed maar na een willekeurige tijd (kan 10 min zijn maar ok 30 min), begint hij weer te lopen door de zenders.

Iemand enig idee wat dit kan wezen? Elke hulp is van harte welkom (ik wordt er gek van en kan het probleem niet vinden/plaatsen). :(

Yep - wel garantie maar weekend ..... LG niet bereikbaar!

Heb al batterijen uit de afstandsbediening gehaald (en gewisseld) maar probleem blijft.

Heb het idee dat het een software probleem is (is maar een gevoel).

Bedoelde meer de knop van de ab voor zender vooruit, te controleren door die batterijen eruit te laten, maar dan zou de tv het al gelijk moeten doen en zou je hem er ook niet mee aam kunnen zetten, maar toch, eenmaal ingedrukt................

Snap wat je bedoelt .... heb ik ook gedaan (zonder resultaat - zenderwissel loopt gewoon door).

Draait nu circa 10 min zonder problemen - zal een kijken hoe lang hij het volhoud en anders mag volgende week Dhr. LG effe langskomen.

In ieder geval bedankt voor je reactie :thumb:

Heb jij een buurman ( vrouw ) met dezelfde tv en afstandsbediening ?

Helaas niet, anders kon ik inderdaad iemand anders de schuld geven :)

Bij de laatste test heeft ie het drie kwartier volgehouden .... jammer maar helaas ... gaan maandag LG wel effe bellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan