Tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

youpie123

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2014
Tv ab aansluiten aan humax ihdr-5200C

Hallo ik heb een humax ihdr-5200C maar hoe verbind ik mijn afstandbedining met mijn tv ( de tv is van philips) ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Groetjes youpie123 ohh ja en sorry als hij op de verkeerde plek zit met me bericht iets anders kan ik niet vinden:thumb:

Laatst bewerkt:
Waar vraagt hij die code precies om? Indien je zelf geen wachtwoord hebt ingesteld is het aan te raden om de gebruikelijke standaard wachtwoorden te proberen (000, 123 etc.)

Heb ik geprobeerd het lampje knipperd op de tv als ik op een knop druk maar Vedder doet hij het niet maar als ik op back klik gaat ie naar demo en dat doet ie ook als ik op het gele knopje druk dus wat moet ik nu doen

Wat wil je allemaal met je afstandsbediening doen?
Alleen maar zappen en harder/zachter kan simpelweg met de afstandsbediening van de Humax hoor!

Als ik bij jou was zal ik je kunnen ook vertellen :(

Maar jij zelf zei dat die Philpis is, en welke is dat philips die kan je ook zien als je langs naam leest enz...
Hoezo noem je code ?? bedoel je bij bediening met TV te verbinden ?? heb je geen enkel boekje met instrukties bijzich :( ?

Laatst bewerkt:
:D Dat bedoel ik ook, en net zoals jij topic ook begonnen was met Philips, ( dus philips is :D ) en zie ik dat je instructie-boekje hebt, is het van TV dat ?? ..
Als jij geen boekje van afstandsbediening apart hebt, in die boekje ( of in boekje van humax ihdr-5200C ) op jouw screenshot dat je hebt moet wel staan hoe je afstandsbediening met TV verbinden kan enz..

P.S. je hebt code genoemd ?? hoezo waneer zie je dat en wat doe je of waar je bezig mee bent, als je zegt dat je code nodig hebt ??

Laatst bewerkt:
ALS jij wel afstand-bediening per-se gebruiken wil en je TV mee verbinden, dan zal instructies wel ergens moeten zijn, en je die gebruiken daarvan moet anders ben bang dat je hier op die manier niemand helpen kan :(
of je moet zelf iemand thuis van je vrienden roepen zodat die regelen voor jou :(

:( P.S. veel te veel werk is die omgedraaide fotos te lezen ik ben ook niet van jongste'n en lukt me niet mijn nek zooooveer omdraaien ( heb brillen ook ), jij hebt dus geen aparte boekje van je afstand-bediening ?:(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan