TVE LCD-TV 55 cm, full HD voor 179€ ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter dump
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Hoi allen.
Ik zoek een redelijk en niet te groot toestel voor op de slaapkamer. Karwei komt met deze aanbieding. Zegt iemand dit iets?

TVE LCD-TV 55 cm, full HD
Met ingebouwde DVD-speler.
Speelt DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW,
HDCD, DVD, JPEG en MPEG4 af.
Resolutie is 1920x1080.
1000:1 contrast ratio.
Met afstandsbediening en USB/PVR, HDMI- en scartaansluiting.
Voor 230 V en 12 V. 1 jaar fabrieksgarantie.
B.v.d. Doei, Dump.

Hoi...

Ja..merk staat erbij.TVE.
Zoals ik het heb kunnen vinden is TVE weer een onderdeel van Haier.)Kwam op een melding uit van Haier tve wasmaschine'
Haier is een internationale onderneming gericht op het lowbudgetsegment.Dat blijkt ook wel weer uit deze aanbieding.
Ach wat moet je daar dan van zeggen.Een compleet toestel voor een gering bedrag.
Verder over kwaliteit en levensduur etc niets te vinden.Maar ach....stel dat die een aantal jaar meegaat....waar praat je dan over bij deze aanschafprijs.
Of je het beeld mooi vind dat kan je pas zien als ze hem bij karwei als demo hebben staan.

Laatst bewerkt:
Ik twijfel toch wel erg. Ik kan er ook zo goed als niets van vinden. Morgen eerst maar is kijken of er een beeld vertoond wordt bij Karwei. Toch hartelijk dank voor de reactie. Doei, Dump.

is het gelukt

Heb je hem gekocht? wij zitten er ook over te denken en vroegen ons af of het wat is.
Wat vond jij?

Groet

Het hangt een beetje van je eisen af of het wat is. Ik denk dat ik het zou classificeren als rommel. Met alle respect. 55 CM is 22". Da's niet al te groot. Maar goed, je betaalt er 180 euro voor. Dus dan kun je ook niet al te veel verwachten. Kijk je redelijk wat TV op de slaapkamer, dan zou ik toch voor iets anders gaan. 32" televisies zijn tegenwoordig ook voor een appel en een ei te krijgen. Je betaalt misschien iets mee, maar dan heb je ook meer TV.

Oké.
Het kastje is inmiddels toch gekocht. Daar mijn vrouwtje persé een kleine maat wilde heb ik hem maar gehaald. Ik moet zeggen dat hij me tot nu toe meevalt. Voor dat geld te verstaan dan. Beeld is mij goed genoeg. Geluid niet maar dan zou je kunnen oplossen door boxen aan te sluiten. Nu klinkt het wat schel. Verder is het een stuk beter dan wat we hadden en indien nodig kan er ook een dvdtje in worden gedaan. Voorlopig ben ik tevreden en zal ik wel zien hoe lang hij mee gaat. Is deze kapot dan zie ik het dan wel weer. Komt tijd komt raad.
Doei, Dump.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan