tvportal.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

HeLLsEeKeR

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2005
goedenacht

ik ben al een paar dagen aan het klooien om beeld bij het geluid te krijgen wat is het probleem casema heeft een tvportal www.tvportal.nl nu wil ik dat gaan proberen want immers de beeld buis is vervelend gluren nu heb ik alleen geluid en een zwart beeld ik heb codec a t/m z gedownd en niks helpt casema gebeld en die zeggen weer ja het zijn echt de codecs wie weet wat het kan zijn ? :cool:

Als je nou eens codecs intypt met google dan komen ze direct in beeld. En maar downloaden en installeren :)
Misschien vind je er nog een paar die je niet hebt.

codec moet natuurlijk codecs zijn :rolleyes: heb gister de kl full pack gedownd doet niks en meer van die dingen

Waar jullie het over hebben is digitale TV, en daar moet je appart kasje voor hebben en zij moeten het analoogbeeld op digitaal over zetten.

Laatst bewerkt:
Daarom is het ook vreemd dat zij het over codecs hebben. Je zou zeggen dat zij verantwoordelijk zijn voor het beeld.

de tvportal is gewoon een live stream van de tv zenders die loopt via windows media player niks geen digitale tv of kastje ik mis een codec maar welke is de vraag die ik aan jullie stel

Ja, wij weten niet wat je in huis hebt.
je moet zoveel mogelijk binnen halen.
DivX en alles wat je pakken kunt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan