Tweak dsl

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ansje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind de prijzen, zoals ze op hun site staan, behoorlijk hoog.

Wel????
ik dacht dat dat wel mee viel. Het is een abonnement voor internet en telefonie via ADSL tegelijk.
Weet jij dan een goedkopere provider?

Aaiijaaa dat zijn precies dezelfde prijzen die ik betaal voor mijn internet verbinding! Hmm...

Betaal je dat voor alleen Internet???

als ik mijn (chello) abonnement en telfoonabonnement bij elkaar optel ben ik zo'n 70-80 euro kwijt. dus dat scheelt een flinke slok op de borrel. maar ik ben zo benieuwd of ze ook goed zijn.

ik gebruik nu zo`n 1,5 jaar tweakdsl......

ik ben er super over tevreden...

het zijn waarschinlijk niet de goedkoopste maar ik heb dit er wel voor over

ik maak veel gebruik van newsservers en de snelheid en de retentie van hun newssevrer is werkelijk perfect ( 14 dagen retentie is geen uitzondering ) en nooit gezeur over datagebruik

ik haal met mijn 8 mb verbinding een gemiddelde downloadsnelheid die altijd boven de 800 kb/sec is

ikheb ook een payserver voor eventueel missende bestanden ( uit de tijd van kwello ) en deze gebruik ik werkeijk nooit meer

gelukkig dat ik toen gewoon een credit heb gekocht bij de paysever en er alleen iets af gaat als je het gebruikt ( dus ik heb al een jaar of 2 nu de credit en hij is nog lang niet op )

Ik gebruik inmiddels ook al bijna een jaar TweakDsl. (het berichtje waarop je gereageert hebt, is van ruim een jaar geleden :-))
Ik ben ook wel tevreden. in het begin hebben we we wat problemen gehad. ik kon de eerste maand niet telefoonneren. Nu valt ook zo af en toe de telefoonverbinding helemaal uit en kan ik zomaar een hele of halve dag niet bellen??? Dat wordt gelukkig steeds minder vaak.
Verder gaat het prima.

dom van mme

dat had ik niet gezien dat het bericht zo oud was

heb eigenlijk nooit problemen met internet maar af en toe doet idd de telefoon wel raar

geen 0900 nummers kunne bellen of opeens geen nummerweergave terwijl je dat normaal wel hebt

Geeft niet hoor!!!
Ja, dat klopt. Van die nummerweergave bedoel ik. Dat hebben wij ook regelmatig. Ik heb tweak daar wel eens over gebeld en dan zeggen ze dat het niet aan hun ligt. Vaak helpt het dan wel om ff de stekker uit het modem te trekken.
Ik vind het alleen erg lastig dat ze geen voicemail-service hebben.
Misschien komt dat nog.

Ansje zei:
Geeft niet hoor!!!
Ja, dat klopt. Van die nummerweergave bedoel ik. Dat hebben wij ook regelmatig. Ik heb tweak daar wel eens over gebeld en dan zeggen ze dat het niet aan hun ligt. Vaak helpt het dan wel om ff de stekker uit het modem te trekken.
Ik vind het alleen erg lastig dat ze geen voicemail-service hebben.
Misschien komt dat nog.

ja vooral de mssing van de voicemailservice das best lastig

ik kreeg ook te horen dat ze de telefoon door een ander bedrijf laten doen en dat die nogal aan het klooien zijn

we zullen wel zien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan