TWee accounts en de kpn adsl-supportwizzard

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepheldoorn

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Hallo mensen,

Ik heb in windows XP twee accounts (een voor mijn partner en een voor mezelf). Alleen ik heb administrator-rechten. Nu heb ik van de week de nieuwe versie van KPN's ADSL-support wizzard gedownload en geinstalleerd en die doet het prima. Het probleem is nu dat mijn partner voortdurend (letterlijk iedere minuut) de melding krijgt of hij de nieuwe versie van de wizzard wil downloaden. Dit wil hij niet, want die hebben we dus al. Wat kan ik doen om deze melding 'weg' te krijgen? Overigens kan hij ook het hokje ' mij over twee weken helpen herinneren' niet aanvinken want dan krijgt hij de melding dat hij geen administrator is.
Uiteraard kan ik hem administratorrechten geven, maar ik wil gewoon van deze melding af. Iemand een idee hoe dit te doen?

Greetz,
Joep

Misschien even tijdelijk Admin maken zodat je de meldingen kunt afwerken. Als die weg zijn geef je hem weer de standaard rechten. Mogelijk om je zo van die melding af.

Hi Mikeo,

Dank je voor je snelle reactie. Ik heb inderdaad overwogen om hem adm.rechten te geven, maar het punt is dat de volgende melding dan luidt dat de wizzard verwijderd zal worden......en da's dus niet de bedoeling :confused:

Greetz,
Joep

Anders eens proberen om hem Admin rechten te geven zodat beide accounts op dat moment Admin zijn en dan de Wizzard nogmaals installeren. Misschien gaat het dan wel goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan