Twee accounts in XP en Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepheldoorn

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Hi Helpers,

Heb XP opnieuw geinstalleerd. Mijn partner en ik hebben ieder een eigen XP-account en ik heb de administrator- rechten. Wat ik weer wil is dat we op beide accounts onze email binnen kunnen halen. We gebruiken OE en dit was nooit een probleem. Nu is het zo dat bij mij alles werkt, maar OE kan geen verbinding maken in het XP-account van mijn partner.
Ik heb voor beide accounts dezelfde instellingen voor OE gemaakt (POP3 etc etc), maar het lukt niet. Iemand enig idee wat ik verkeer doe??

Thx en greetz,
Joep

Ik ben er niet zeker van maar volgens mij moet elk account een apart e-mailadres hebben.

Hi Ad,

Nee, dat is niet zo. Tot eergisteren functioneerde alles namel;ijk prima en op de door mij aangewezen wijze (twee xp-accounts en één emailadres dat op beide accounts kon worden gebruikt!).
Greetz,
Joep

Zo zie je maar weer. Nooit te oud om iets te leren.
Maar helaas heb ik geen oplossing voor je tenzij je toch iets verkeerds hebt ingesteld.

Laatst bewerkt:
Wat ik heb gedaan is middels 'importeren' alles overzetten naar het account van mijn vriend. Met andere woorden: moet identiek zijn! Heb dit ook nog eens gecheckt. Rare is dat ik er een jaartje geleden geen enkele moeite mee had.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan