twee beeidschermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

stroo

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
wie kan mijn helpen, ik heb twee beeldschermen op de pc ze werken alle twee goed
maar ik wil op ieder scherm apart de pc bedienen met een muis.
dus van het ene scherm naar het andere scherm met mijn muis pijl niet op elk scherm
een muis pijl en op iederscherm apart de pc bedienen.:thumb::thumb:

kvm switch kan helpen. Je wilt dus 2 gebruikers op 1 scherm. Hoe dient de pc dan te weten wie waar typt

nee ik bedoel met twee schermen op een pc dus op het ene scherm je mail bekijken en op het andere scherm met word bezig zijn.

dan moet je gewoon je beeldscherm uitbreiden

in plaats van klonen

zo kan je mail op het ene scherm bekijken en word op het andere scherm gebruiken

dat heb ik gedaan me beeldscherm uitgebreid maar me pictogrammen plus mijn balk staan er niet en mijn muis komt ook niet op het tweede scherm

je kan wel met een programma ultramon je taakbalk verlengen ( maar dezelfde taakbalk weergeven op 2 schermen kan alleen met een kloon)

volgens mij moet je je bureaublad iconen ook als snelkoppeling op je 2e scherm kunnen krijgen ( door ze gewoon te slepen naar het andere scherm )

en hoe bedoel je je muis komt niet op het 2e scherm (links,recht,boven,beneden) heb je dat allemaal al geprobeerd

waar stel je je schermen in ?

als je weet hoe je een print screen maakt -- post dat even dat maakt het een stuk makkelijker om te zeggen wat je nou moet doen

print screen kan je ook maken met dit programma ( www.7capture.com )

welke windows gebruik je en welke videokaart gebruik je ?

neem aan dat de schermen op 1 videokaart zijn aangesloten ?

Laatst bewerkt:
Aloew. ik heb het op gelost met ultramon bij deze worden jullie bedankt stroo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan