rudiepudie
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 jan 2009
hallo beste mensen,
het is alweer lang geleden dat ik hier een topic aangemaakt heb met een vraag maar nu toch nog eentje:
ik heb een nieuw beeldscherm gekocht die ik nu dus als hoofdbeeldscherm gebruik.
maar nu dacht ik zomaar opeens als ik nu de andere aansluit waarmee ik dan de map (ik game graag) laat zien of MSN of iets degelijks... mijn vraag is:
is dat mogelijk?
dat ik met mijn tweede beelscherm aan map van het level of dat ik MSN aan heb staan?
ik weet dat je een beeldscherm als hoofdmonitor moet hebben maar hoe stel ik dan in dat daar MSN verschijnt?
en gaat mijn muis dan zomaar over of alleen als ik de bureaublad voor me heb?
ik speel als games voornamelijk:
War Rock en Battelfield.
mvg,
rudiepudie
ps: post maar wat ook al weet je het niet zeker!:thumb:
het is alweer lang geleden dat ik hier een topic aangemaakt heb met een vraag maar nu toch nog eentje:
ik heb een nieuw beeldscherm gekocht die ik nu dus als hoofdbeeldscherm gebruik.
maar nu dacht ik zomaar opeens als ik nu de andere aansluit waarmee ik dan de map (ik game graag) laat zien of MSN of iets degelijks... mijn vraag is:
is dat mogelijk?
dat ik met mijn tweede beelscherm aan map van het level of dat ik MSN aan heb staan?
ik weet dat je een beeldscherm als hoofdmonitor moet hebben maar hoe stel ik dan in dat daar MSN verschijnt?
en gaat mijn muis dan zomaar over of alleen als ik de bureaublad voor me heb?
ik speel als games voornamelijk:
War Rock en Battelfield.
mvg,
rudiepudie
ps: post maar wat ook al weet je het niet zeker!:thumb: