twee computers op 1 monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

jansen010

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Goedenavond,

Binnenkort ga ik een nieuwe pc kopen. Nu wil ik de nieuwe en de oude (die ik toch wil bewaren) aansluiten op 1 monitor. Nu heb ik al gehoord van de D-Link 2-Port PS/2 KVM Switch
die dit kan bewerkstelligen. Dit is een apparaatje dat waar je je toetsenbord, muis en zo kan aansluiten waardoor je met 1 monitor dus 2 pc's kunt gebruiken.

Maar zijn er ook andere methodes of apparaten die dit kunnen.

Alvast bedankt:thumb:

Als je een monitor hebt die twee ingangen heeft kun je ook die gebruiken met twee keyboards en twee muizen.

Niet bijzonder praktisch, maar als je de ruimte en een reserve keyboard en muis hebt kan het.

Let er trouwens op dat de meeste KVM switches niet met een DVI aansluiting overweg kunnen.

mvg

db

Dit probleem is het bestaansrecht van een KVM switch... maar kijk goed na of de KVM switch je resolutie aan kan en dit aan de juiste sync frequentie !!!
Je mag er ook vanuit gaan dat er een licht kwaliteits verlies is. Zelf heb ik voor de Laptop en oude PC een LevelOne KVM voor USB waar ik ontzettend tevreden mee ben. Het enige probleem is de Windows Laptop die het omschakelen niet op prijs stelt. Voor Linux no problem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan