Twee (dringende)vraagjes over problemen met downloaden kazaa

• Onderwerp starter Onderwerp starter MeMe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MeMe

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
Okay, ik heb helaas niet één maar twee problemen met kazaa en het is redelijk dringend:

1. in de map My shared folder staan al maanden 'downloadscripts' zal ik ze maar even noemen, van liedjes die niet succesvol gedownload zijn.:evil: hoe krijg je deze verwijderd, want opgeruimd staat netjes. als ik ze gewoon met de rechtermuisknop probeer te verwijderen, geeft de compu aan dat hij het niet kan verwijderen omdat het gekoppeld is aan een programma dat door iemand in gebruim is en blablabla.

2. het downloaden lukt niet (meer)!!:8-0: de liedjes die gedownload hadden moeten zijn, blijven na een paar uur nog steeds op 101 kb staan, weet je wel. Is het een tipKazaa op nieuw te donwloaden? als ik de compu opstart krijg ik nl. een foutmelding van Kazaa.

Alvast hartedelijk dank voor het lezen van deze onnozele problemen enneh.. allemaal reageren mensen want ik heb hulp nodig (ben een kluns met de computer) :cool:

MeMe,

Ik zou als ik jou was Kazaa er af donderen en het proberen met Shareaza......;)

Is een veel beter alternatief als Kazaa....

Hier te downloaden.
Je kunt ook gewoon nederlands taalpakket installeren.

Suuk6,

Remy

Mijns inziens kun je ze ook gewoon verwijderen als je Kazaa niet opstart maar gewoon de "My Shared Folder" map opent op de C-schijf en ze handmatig verwijdert, let wel Kazaa mag niet opgestart zijn, ook rechts onder in de snelstarthoek moet kazaa uitgeschakeld staan.

Bearshare

Bearshare is ook een mooi download programma. Geen reclame. En snel download. Kazaa neemt veel van je Download snelheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan