twee e mailadressen in verschillende mappen postvak in

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.ploegstra

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2000
Ik heb een tweede e-mail adres toegevoegd als account in Outlook. Nu komen mailtjes voor dit email adres in de zelfde (postvak in) map binnen als bij het andere e mail adres. Ik zie geen verschil voor welk email adres het binnengekomen mailtje bestemd is. Kan ik de mailtjes ook in afzonderlijke (postvak in) mappen binnen laten komen of desnoods deze mailtjes een andere kleur geven.

graag advies
Groet Harrie Ploegstra

Kijk eens bij Extra/Wizard regels. Je kunt dan mails van het tweede account automatisch naar een eigen folder sturen.

Hoe kan ik ze via de wizard regels automatisch naar een eigen folder sturen. Welke optie moet ik gebruiken?? Ik heb outlook 2002

Laatst bewerkt:
Voor outlook 2007 is het het makkelijkste om:
1. Een mailtje van account A naar de folder voor dat account te slepen (dus die eerst aanmaken!)
2. Open het mailtje.
3. Klik bovenin de knoppenbalk van het mailtje op het icoontje met de tekst Create Rule
4. Vink bovenin (onder "When I get email... etc") de optie Sent to {naam account A} aan
5. Vink onderin (onder "Do the following") de optie Move the item to folder {naam folder A} aan

In Outlook 2002/2003 kan het bijna op dezelfde maniet, maar moet het via de menuoptie Extra en dan Wizards (uit mijn hoofd...)

Succes!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan