Twee emailadressen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ybesse

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2010
Allen,

Ik heb in mijn outlook twee emailadressen, en het gebeurt mij te vaak dat ik vanaf het verkeerde emailadres mail.
Is er een instelling dat voor het verzenden nog checkt welke emailadres gebruikt wordt?

Of is het mogelijke aan de hand van een marcootje?

Ik hoor het graag.

Zeker weten doe ik het niet, maar ik kan me nog iets herinneren van dit: Menu Mail, Voorkeuren, Nieuw. Verstuur nieuwe berichten via ….......

Dat was niet helemaal wat ik bedoel. Want qua percentagie is het denk 60-40 welk emailadres ik nodig heb.

Voor nu heb ik een extra bedenkttijd gegenereerd. Zoals hier staat beschreven.

Maar mocht er iemand nog een oplossing hebben van een check oid hoor ik het graag.

Ikzelf heb 6 verschillende accounts in Thunderbird. Alle 6 hebben ze een eigen handtekening die automatisch meegaat.

En als ik wat wil versturen vanaf bijv. mijn praktijk Havayah, dan klik ik dat account aan en dan opstellen.
Dan zie je dat bij afzender dus dat e-mailadres van dat account staat.

Zie screenshot.

uitslag11.jpguitslag12.jpg

Zo kan ik nooit het verkeerde e-mailadres gebruiken.

Maar ik neem aan dat jij de online Outlook gebruikt? Die is zo slecht geworden sinds de update van Hotmail naar Outlook. (zie een topic hierover van mij waar niemand een antwoord op weet :( )
Daarom adviseer ik toch altijd om een echt programma te gaan gebruiken. Omdat je dan zoveel zelf kan instellen hoe jij het wilt. ;)

Heb jet het programma Outlook (wat verwarrend toch) dan moet je dit toch zo in kunnen stellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan