Beste mensen,
Recentelijk ben ik bezig geweest om het bestand te maken. Echter loopt dit bestand regelmatig vast. Kunnen jullie mij helpen om het probleem te traceren. Ik weet bij God niet wat eraan de hand is. Dit is wat ik toe nu toe weet/ondekt hebt.
Het bestand is iets meer dan 400KB, dus is kan het helaas niet toevoegen
-Er zitten 2 simpele marco's in (om kolommen te verbergen en te laten zien)
-Het bestand laat een uitroepteken zien als je het opzoekt via de verkenner
-Een eerste gedeelte is gemaakt in excel 2010, later ben ik verder gegaan in de 2013 versie (update via werkgever)
-Door eerst een ander excel document te openen en vervolgens deze, zijn er tot geen problemen
-Door eerst dit document te openen en dan een ander document, loopt de boel binnen no-time vast
-Alleen dit bestand openen en er in werken levert ook geen problemen op
-Opmerkingen gemaakt in de versie 2010 zijn ineens kleine streepjes geworden in de 2013 versie (dat wellicht terzijde)
Hilfe, bitte
Gr,
Klaas Jan
Recentelijk ben ik bezig geweest om het bestand te maken. Echter loopt dit bestand regelmatig vast. Kunnen jullie mij helpen om het probleem te traceren. Ik weet bij God niet wat eraan de hand is. Dit is wat ik toe nu toe weet/ondekt hebt.
Het bestand is iets meer dan 400KB, dus is kan het helaas niet toevoegen
-Er zitten 2 simpele marco's in (om kolommen te verbergen en te laten zien)
-Het bestand laat een uitroepteken zien als je het opzoekt via de verkenner
-Een eerste gedeelte is gemaakt in excel 2010, later ben ik verder gegaan in de 2013 versie (update via werkgever)
-Door eerst een ander excel document te openen en vervolgens deze, zijn er tot geen problemen
-Door eerst dit document te openen en dan een ander document, loopt de boel binnen no-time vast
-Alleen dit bestand openen en er in werken levert ook geen problemen op
-Opmerkingen gemaakt in de versie 2010 zijn ineens kleine streepjes geworden in de 2013 versie (dat wellicht terzijde)
Hilfe, bitte

Gr,
Klaas Jan